امام جمعه مهرشهر گفت: بعضی ها هم بدنبال بزرگ کردن آمریکا هستند و این اشتباه هست زیرا هر فتنه و آشوبی به مردم بشریت وارد شده تاریخ می گوید اصلی ترین عامل، آمریکای جنایتکار بوده است.
کد خبر: ۸۵۹۰۳۱۰
|
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷

اصلی ترین عامل آشوب در جهان امریکای جنایتکار است

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج
، حجت الاسلام یدالله رضایی امام جمعه مهرشهر در خطبه دوم نماز جمعه این هفته مهرشهر ضمن عرض تسلیت بمناسبت فرا رسیدن ایام شهادت امام سجاد(ع) در ۲۵ محرم،درخصوص حالات آن حضرت در عبادات،اظهارداشت: چهره امام سجاد(ع) هنگام وضو گرفتن زرد می شد، و این حالتی بود که همیشه حضرت داشتند.

وی ادامه داد: نزدیکان حضرت از او سوال کردن این چه حالتی است که به شما دست می دهد، و امام فرمودند: شما درک می کنید الان من آماده می شوم که در  پیشگاه  چه کسی  می ایستم و این درک عمیق از خداوند متعال است که خانواده حضرت هم از این درک خارج هستند.

امام جمعه مهرشهر در ادامه در خصوص روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار تصریح کرد:  شکوه طلبی آمریکا که دشمن بشریت است در این روز شکست.

وی در ادامه در خصوص  پیام ۱۳ آبان گفت: اگر جهان بخواهد روی آرامش به خود بگیرد باید سیاستمداران آن دست از خباثت بردارند، و بروند زندگی خودشان را داشته باشند.

خطیب نماز جمعه مهرشهر در ادامه سخنانش تاکید کرد: این پندار غلطی است که عده ای بگویند سیاستهای آمریکا درست می شود.

وی در ادامه افزود: بعضی ها هم بدنبال بزرگ کردن آمریکا هستند و این اشتباه است چراکه هر فتنه و آشوبی به مردم بشریت وارد شده تاریخ می گوید اصلی ترین عامل، آمریکای جنایتکار بوده است.

حجت الاسلام یدالله رضای در پایان خاطرنشان کرد: کشورها تا زمانی که زنده هستند باید این شعار «مرگ بر آمریکا» ادامه داشته باشد تا اینکه این رژیم جنایتکار از بین برود.

ارسال نظرات