خبرهای داغ:
امام جمعه موقت دامغان با بیان اینکه غریو فریاد‌های مرگ بر آمریکا مردم ما در 13 آبان یادآوری و تأکید بر این واقعیت بود که، آمریکا به‌هیچ عنوان قابل اعتماد نیست، گفت: ملت بزرگ ایران عزت و استقلال خود را با هیچ‌چیز معامله نمی‌کند.
کد خبر: ۸۵۹۰۳۰۸
|
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دامغان، حجت الاسلام والمسلمین احمد فوادیان ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته دامغان با اشاره به فعالیت برخی جریانات مسموم همسو با غرب برای نشان دادن چهره‌ای دوستانه و قابل اعتماد از شیطان بزرگ، اظهار داشت: ملت آگاه ما فریب نخواهند خورد، بدانید هرگاه جنایات شمر و یزید فراموش شد، جنایات آمریکا راهم فراموش می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اعتماد به این مار سمی، زخمی و جهنمی یعنی با دست خود راه را برای ضربه زدن دشمن فراهم نمودن، اضافه کرد: جنایت‌ها و آدم‌کشی‌های آمریکا پایانی ندارد، اکنون نیز هر روزه دست شیطان بزرگ و ایادی و متحدان منفورش به خون مسلمانان کشور‌های مختلف آغشته می‌شود و بی‌تردید در فجایع امسال منا و مسجد الحرام هم دست‌ها و تفکرات کریه آمریکایی نقش آفرین بوده است.

خطیب نماز جمعه دامغان با تأکید بر اینکه ملت بزرگ ایران عزت و استقلال خود را با هیچ‌چیز معامله نمی‌کند، افزود: اقتدار ایران اسلامی همواره حاصل بینش بلند رهبری و بصیرت و حضور بجا و به‌موقع ملت در همه صحنه‌ها است، رهبر فرزانه انقلاب دیدبان تیزبین عزت و اقتدار کشور است، او می‌بیند و احساس می‌کند، آنچه ما نمی‌بینیم و احساس نمی‌کنیم و ما چشم به سرانگشت اشارت رهبرمان داریم.

کیفیت کالاهای داخلی از پایه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی است

خطیب نماز جمعه دامغان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 18 آبان "روز کیفیت" گفت: یکی از پایه‌های اصلی اقتصاد مقاومتی که بسیار مورد تأکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفته، ضرورت کیفیت تولیدات صنایع داخلی و در کنار آن بها دادن به صنایع، تولید کنندگان و محصولات داخلی است.

وی با یادآوری اینکه امام سجاد(ع) محبوبترین انسان ها نزذ خداوند را کسانی معرفی می کند که کار‌ها و مسؤولیت‌هایشان را بهتر انجام می‌دهند، تصریح کرد: دشمن برای نفوذ منافذی دارد، عرصه فرهنگ و هنر، مسائل اجتماعی، سیاست، حوزه اخلاق و اداب زندگی و بخش اقتصاد از مهمترین این منافذ است، دولتمردان و صنعت‌کاران ما هریک با انجام درست وظایف خود در این زمینه باید از نفوذ دشمن جلوگیری کنند.

راهپیمایی بزرگ اربعین پیام بزرگ اقتدار و بصیرت برای دوستان و دشمنان است

امام جمعه موقت دامغان در بخش پایانی سخنان خود راهپیمایی بزرگ اربعین را اعلام همبستگی مسلمانان به‌ویژه شیعیان دل‌باخته اهل بیت با اسرای دشت کربلا دانست و اظهار داشت: حرکت جهانی برافراشتن پرچم زینبی در اربعین حسینی با حضور میلیون‌ها عاشق سیدالشهدا(ع) که خود را به هرطریق به کربلا می‌رسانند، پیام بزرگ اقتدار و بصیرت برای دوستان و دشمنان است.

حجت الاسلام والمسلمین فوادیان با اشاره به فعالیت عظیم لازم جهت برنامه‌ریزی، اسکان، تغذیه، بهداشت و امنیت میلیون‌ها زائر حسینی شرکت کننده در این حرکت بزرگ عاشورایی و ضرورت ساماندهی و سازماندهی این فعالیت‌ها، تشکیل ستاد مراسم اربعین را حرکتی مفید در این زمینه خواند و افزود: کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم ولایی ایران اسلامی می‌تواند نقش تعیین کننده‌ای در برگزاری باشکوه و خدمت رسانی به میلیون‌ها زائر اباعبدالله(ع) داشته باشد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها