خبرهای داغ:
مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) همدان با اعلام روزشمار هفته بسیج مطرح کرد
مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) تقویت روحیه استکبارستیزی، ایستادگی و مقاومت را از اصول راهبردی بسیج عنوان کرد و گفت: هدف از برگزاری برنامه‌های این هفته تبیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت اقتدارملی و جلو گیری نفوذ دشمن است.
کد خبر: ۸۵۹۰۳۰۵
|
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴
علی‌اکبر کریم‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در همدان با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: تقویت روحیه استکبارستیزی، تبیین اقتصاد مقاومتی و معرفی بسیج در توسعه آن و نمایش اقتدار و آمادگی بسیج از جمله سیاست‌های برنامه‌های اجرایی هفته بسیج است.

وی افزود: تبیین توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیج در جلوگیری از نفوذ دشمن از دیگر محوریت‌های برگزاری برنامه‌های بسیج امسال است.

مسئول روابط عمومی سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه سی و ششمین سالگرد هفته بسیج از 29 آبان تا پنج آذر ماه سال جاری در کشور آغاز می‌شود، بیان داشت: برنامه‌های هفته بسیج امسال در همدان با رویکرد جذابیت و تنوع برنامه‌های بسیج برای مخاطبین، معرفی فرهنگ جهانی بسیج، حضور قوی‌تر اقشار و متخصصین در برنامه‌ها برگزار می‌شود.

وی در ادامه سخنانش بر بهره‌گیری از تقارن ایام اربعین حسینی(ع) با هفته بسیج و بهره‌گیری از ظرفیت و توانمندی نخبگان بسیج در تبیین نقش و جایگاه بسیج تأکید کرد.

کریم‌پور با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای هفته بسیج عنوان کرد: شعار محوری هفته بسیج امسال «بسیج دست قدرت خدا» است.

وی با اشاره به روزشمار هفته بسیج افزود: ایام هفته بسیج از 29 آبان ماه سال جاری به ترتیب اولین روز با عنوان «بسیج، ولایت و انتظار»، دومین روز «بسیج، بصیرت و استکبارستیزی»، سومین روز «بسیج، خودکفایی و اقصاد مقاومتی»، چهارمین روز با عنوان «بسیج، خودباوری و جهاد علمی»، پنجمین روز « بسیج، خانواده و سبک زندگی اسلامی»، ششمین روز «بسیج، وحدت و بیداری اسلامی» و هفتمین روز با عنوان «بسیج، ایثار و شهادت» نامگذاری شده است.

مسئول روابط عمومی سپاه انصارالحسین(ع) تقویت روحیه استکبار ستیزی، ایستادگی و مقاومت را از اصول راهبردی بسیج عنوان کرد و گفت: هدف از برگزاری برنامه‌های این هفته تبیین نقش و جایگاه بسیج در تقویت اقتدارملی و جلو گیری نفوذ دشمن است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات