فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: حضور مردم از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون موجب خنثی سازی توطئه های دشمن شد و اوج برجستگی حضور و نقش مردم در موضوع هسته ای بود.
کد خبر: ۸۵۹۰۳۰۲
|
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در محل رزمایش الی بیت المقدس در سنندج اظهار داشت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران تکیه بر مردم است، راهبرد کشور بر اساس تکیه بر مردم و تکیه مردم به نظام است.

وی گفت: نهضت با برکت حضرت امام خمینی(ره) با حضور مردم و ولایت مداری مردم به پیروزی رسید و با تکیه بر مردم همه توطئه ها زنجیروار استکبار از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران خنثی شد و از بین رفت.

وی افزود: انواع و اقسام توطئه ها قومی در مناطق مختلف کشور با هدف تجزیه طلبی، انواع کودتا، تحریک سازمان دهی و تسلیح گروهک ها ضد انقلاب، گروه های مذدور در مناطق قومی همه به دست و همت مردم خنثی گردید.

رجبی اوج حضور مردم را در حوزه دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: اوج حضور مردم یک معجزه و یک فرصت بسیار بالا بود که به عنوان یه راهبرد دقیق به دنیا نشان داده شد.

اوج پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس بود

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عنوان داشت: در جنگ تحمیلی علیرغم کمک های مالی؛نظامی و تسلیحاتی بیشتر کشورها به صدام و متحد شدن ابرقدرت های پوشالی باز هم نتوانستند در برابر توان و اداره مردم دوام بیاورند و اوج پیروزی ملت ایران در دفاع مقدس بود.

وی افزود: حضور گسترده، انقلابی و منسجم مردم در صحنه موجب به شکست انجامیدن توطئه های گسترده دشمن شد که جنگ تحمیلی را برای به شکست انجامیدن انقلاب اسلامی طرح ریزی کرده بودند و ضمن اینکه در این حوزه این تهدید به خود دشمن برگشت.

رجبی با تاکید بر اینکه این مردم هستند که تهدیدات و تحریم های دشمن را خنثی می کنند، گفت: امروزه نیز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک قدرت، کشوری تاثیرگذار در منطقه و جهان می باشد و این به دلیل حضور مردم و پشتیبانی مردم از اقدامات نظام است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: از بدو پیروزی انقلاب اسلامی مردم در تمامی صحنه های حساس حضور داشتند و با حضور خود موجب خنثی سازی توطئه های دشمن شدند و عرصه های تهدید دشمن را به فرصت تبدیل کردند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر در ادامه گفت: اوج برجستگی حضور و نقش مردم در موضوع هسته ای بود و این استقامت مردم در ادامه اقدامات قبلی بود که با تحمل خود عرصه را بر دشمن تنگ کردند و با قدرت دست قدرت های غاصب، زورگو و مستکبر را از کشور همانند همیشه کوتاه کردند.

وی افزود: به حمداالله امروز نیز نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه صحنه ها و در عرصه دیپلماتیک نیز انقلابی و بسیار خوب عمل کرده است و عمق راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم هستند.

وی با بیان اینکه راهبرد جمهموری اسلامی یک راهبر دقیق و حکیمانه است,گفت: آمادگی ها و رزمایش ها نیز در همین راستا می باشد و ما هرساله در کشور و استان هنر آمادگی بسیجیان را را از همین میدان و منطقه عملیاتی رزمایش به نظاره خواهیم نشست.

سردار رجبی افزود: امروز با هنرمندی بسیجیان بر اساس سازمان دهی نوین حلقه های صالحین رزمایش را شروع خواهیم کرد و مرحله عملیاتی نیز با رمز محمد رسول الله همزمان در مرکز استان و شهرستان ها آغاز خواهد شد.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: 20 هزار نفر از بسیجیان استان آمادگی خود را با بکار بردن تاکتیک هایی شامل تک به ارتفاعات، دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات، عملیلا تاخیری و کمین، دفاع از مراکز مهم و حساس،عملیات بازپس گیری به نمایش خواهند گذاشت.

ارسال نظرات