با حضور 12 گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر
تاکتیک های رزمایش الی بیت المقدس در سنندج با حضور 13 گردان و در قالب حلقه های صالحین به اجرا در آمد.
کد خبر: ۸۵۹۰۳۰۰
|
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، سرهنگ عبدالحسین یوسفی فرمانده سپاه شهرستان سنندج صبح امروز در مراسم رزمایش الی بیت المقدس اظهار داشت: بر اساس برگزاری رزمایش های سالیانه سازمان بسیج مستضعفین کشور و تدابیر فرمانده سپاه استان، ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج نیز امروز با حضور 12 گردان بیت المقدس و یک گردان کوثر در رزمایش الی بیت المقدس استان حضور دارد.

وی با بیان اینکه سایر اقشار بسیج نیز در این رزمایش در کنار دیگر بسیجیان حضور دارند، افزود: هدف از این رزمایش بالا بردن توان رزمی بسیجیان عزیز ، ارتقای نظم و انسجام در عملیات ها که جزو وظایف سپاه و بسیج است، می باشد.

وی در ادامه از همکاری و پشتیبانی اقدامات مجموعه مسئولین شهرستان در برگزاری رزمایش قدردانی کرد و گفت: امنیتی که همگان امروز از آن در کشور بهرمنده هستند همه به برکت خون شهدای عزیز است و بسیجیان ما امروز ادامه دهنده راه شهدای والا مقام هستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سنندج گفت: همه گردان های بیت المقدس امروز در قالب حلقه های صالحین در تمامی صحنه ها اعم از نظامی و امدادی اقدامات خود را به نمایش خواهند گذاشت.

 سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان نیز اظهار داشت: راهبرد جمهوری اسلامی ایران تکیه بر مردم است.

وی گفت: نهضت با برکت حضرت امام خمینی(ره) با حضور مردم و ولایت مداری مردم به پیروزی رسید و با تکیه بر مردم همه توطئه ها زنجیروار استکبار از بدو پیروزی انقلاب اسلامی ایران خنثی شد و از بین رفت.

رجبی اوج حضور مردم را در حوزه دفاع مقدس عنوان کرد و گفت: اوج حضور مردم یک معجزه و یک فرصت بسیار بالا بود که به عنوان یه راهبرد دقیق به دنیا نشان داده شد.

گفتنی است رزمایش الی بیت المقدس  هفتم و هشتم ابانماه در شهرستان های قروه و بیجار برگزار شد و تا 14 و امروز جمعه 15 آبانماه در جهت ارزیابی  آمادگی بسیجیان در همه عرصه ها برگزار می شود.

همچنین لازم به ذکر است تاکتیک های رزمایش الی بیت المقدس شامل تاکتیک های تک به ارتفاعات، دفاع از کوی و برزن، امداد و نجات، عملیلا تاخیری و کمین، دفاع از مراکز مهم و حساس،عملیات بازپس گیری می باشد و فلسفه رزمایش آمادگی برای مقابله با تهدیدات اعم از نظامی و فرهنگی و هر نوع تهدید مورد توجه کشور است.
ارسال نظرات