خبرهای داغ:
فرمانده سال‌های دفاع مقدس گفت: امروز گفتمان انقلاب اسلامی ایران سرفراز و مقتدرانه در اقصی نقاط جهان روز به روز در حال گسترش و ترویج است و شاهدیم که میوه های این انقلاب در لبنان، فلسطین، یمن، تونس و بحرین شکوفا شده است.
کد خبر: ۸۵۹۰۲۹۰
|
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار علیزاده در صبحگاه مشترک رزمایش الی بیت المقدس 4 که در اردوگاه قدس سمنان برگزار شد، اظهار داشت:انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) در بهمن ماه سال 57 پیام نه شرقی، نه غربی؛ جمهوری اسلامی را به در گوش جهانیان فریاد زد.

وی با بیان اینکه ما مطیع محض ائمه اطهار(ع) هستیم و پیرو راه حسین و زهراییم، افزود: نظام هایی سرمایه داری و کمونیستی با پایه گذاری انقلاب اسلامی نابود شد و نظام اسلامی مبتنی بر حکومت رسول الله و حکومت علی(ع) در جهان حاکم شد.

فرمانده سال‌های دفاع مقدس با اشاره به تلاش های دشمنان برای ایجاد ممانعت در رسیدن ندای اسلام به گوش جهانیان اظهار داشت: هنوز مدت زیادی از پیروزی انقلاب نگذشته بود که جنگ تحمیلی هشت ساله را نظام استکباری به سرکردگی آمریکا و اسرائیل جهانخوار بر جمهوری اسلامی تحمیل شد.

سردار علیزاده ریخته شدن خون 200 هزار از جوانان این مرزوبوم در هشت سال دفاع مقدس گفت: این رزمندگان رفتند تا پرچم اسلام بر زمین نیفتد و دشمنان به اهداف شومشان دست نیابند و اگر نبود رشادت این دلیرمردان معلوم نبود چه بر سر نظام و انقلاب می آمد.

وی تصریح کرد: امروز گفتمان انقلاب اسلامی ایران سرفراز و مقتدرانه در اقصی نقاط جهان روز به روز در حال گسترش و ترویج است و شاهدیم که میوه های این انقلاب در لبنان، فلسطین، یمن، تونس و بحرین شکوفا شده است و رژیم صهیونیستی هر بار در حملات وحشیانه خود به مردم مظلوم این کشورها ضربات سختی خورده است.

این یادگار دفاع مقدس اظهار داشت: ترس و هراس از گسترش اسلام مستکبران عالم را دچار هراس کرده است و اینکه جنگ علیه سوریه را برای ایجاد شکاف و اختلاف آغاز کرده اند نشان و گواهی از این ترس است.

علیزاده با تأکید بر سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اجازه سقوط سوریه را نخواهیم داد، تأکید کرد: امروز آمریکایی ها و دیگر پشتیبانان جنگ علیه سوریه به دنبال مذاکره هستند و می گویند نمی گذاریم بشار اسد سقوط کند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی تنگه هرمز را از دست استکبار بیورن کشیده است و با پیروزی در یمن تنگه باب المندب را نیز فتح خواهد کرد، افزود: با فتح تنگه باب المندب کنترل اقتصاد جهان در اختیار مسلمانان قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها