خبرهای داغ:
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، گفت: دشمن تمام تهاجم خود را متوجه رگ های حیاتی انقلاب اسلامی کرده است.
کد خبر: ۸۵۹۰۲۷۰
|
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم به نقل از ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی در مراسم چهلم جانباختگان فاجعه منا از جمله حجت الاسلام غلام محمد فخرالدین روحانی نماینده مجلس وحدت مسلمین پاکستان در تالار قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی قم با اشاره به اینکه امروز دیگر کار صدور انقلاب اسلامی به جهان صورت گرفته است، اظهار داشت: دشمن که روزی برای جلوگیری از نفوذ انقلاب اقدام به نوشتن دکترین مهار می نمود، امروز خود به قدرت نفوذ این انقلاب در جهان به شدت اعتراف می کند.

وی با بیان اینکه جبهه استکبار انقلاب اسلامی را تهدیدی برای حیات خود می داند، تصریح کرد: آمریکا یک نقشه کلی برای نابودی کشورهای اسلامی بویژه ایران کشیده است، و در جمع بندی های خود به این نتیجه رسیده که باید به جای جسم این انقلاب قلب و روح آن را هدف قرار دهد.
وی با اشاره به اسلام به عنوان بزرگترین رگ حیاتی انقلاب، تصریح کرد: آمریکا برای از کار انداختن این رگ حیاتی برای مناطق مختلف جهان برنامه های متفاوتی را پیش بینی کرده است.
حاجی صادقی با اشاره به اسلام هراسی به عنوان برنامه استکبار برای زدن رگ حیاتی انقلاب در کشورهای غیر اسلامی، تصریح کرد: بدون شک ارایه تصویری دروغین و تنفر آمیز از اسلام در کشورهای اروپایی به شدت آمریکا را به هدفش نزدیک می کند، چرا که مردم این کشورها شناخت دقیقی از اسلام ندارند.
وی با بیان اینکه اسلام سکولار تنها برای کسانی که دنبال اسلام بی درد سر و آرام هستتند، کارایی دارد، و در مورد جوانانی که دارای شور انقلابی هستند، کارایی چندانی ندارد، تصریح کرد: از این رو آمریکا برای جوانان انقلابی اهل تسنن جریان تکفیری و داعش و برای شیعیان نیز جریان شیعه لندنی را به راه انداخته است.
وی تصریح کرد: آمریکا با این اقدامات یک جنگ نیابتی به راه انداخته تا مسلمانان را به جان یکدیگر بیندازد.
حاجی صادقی با اشاره به ولایت به عنوان دومین رگ حیاتی انقلاب اسلامی، تصریح کرد: از دیدگاه دشمن رمز حیات این انقلاب و حتی اسلام اتصال امت به ولایت است، لذا بر این باور است، که امت بی امام امتی بی خطر، و امام بی امت نیز امامی بی اقتدار است، از این رو امت دارای امام شکست ناپذیر است.
نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به گفتمان انقلاب اسلامی یعنی مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار به عنوان سومین رگ حیاتی انقلاب، تصریح کرد: استکبار برای زدن این جریان حیاتی انقلاب به دنبال آن است، که به دنیا بفهماند که درگیری انقلاب اسلامی با آمریکا تاکنون بی نتیجه بوده، لذا یگانه راه پیشرفت همه ملت ها دوستی و مذاکره با آمریکا است.
وی همچنین با تاکید بر اینکه مبارزه با استکبار کاری است، که حتی در زمان ظهور امام زمان(عج) نیز پایان نمی پذیرد، تصریح کرد: دشمن می خواهد، حساسیت ها به امر استکبار ستیزی را کاهش دهد،و گاهی برخی ناشایانه بی خبر از آنکه عدم پیروی از اصل تبری از آمریکا ضربه های زیادی به اسلام زده، مبلغ این تفکر استکباری می شوند.
وی با اشاره به پی بردن دشمن به اهمیت و حساسیت حوزه های علمیه، تصریح کرد: طبق پژوهش های انجام شده در یکی از موسسه های پژوهشی غربی در سال 2003 تمرکز آمریکا بر دانشگاه به منظور نفوذ به درون ایران و انقلاب اسلامی اشتباه بوده، در حالی که حوزه های علمیه یکی از منابع تامین نیرو برای انقلاب اسلامی به شمار می روند، باید در این مراکز نیز نفوذ شود.
حاجی صادقی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه طبق اعترافات دشمن ، انقلاب اسلامی تولد جدید اسلام ناب بوده، و مرگ تدریجی جبهه استکبار را رقم زده است، تصریح کرد: روزگاری ابرقدرت بودن آمریکا در جهان معنا داشت، ولی امروز به برکت انقلاب اسلامی هیچ معنایی ندارد
وی تصریح کرد: طبق اذعان دشمن امروز مشکل رژیم صهیونیستی فقط سنگ های در دست بچه های فلسطینی نیست، و با وجود انقلاب اسلامی این سنگ ها به موشک تبدیل شده، و گنبد آهنین و فولادین این رژیم غاصب نیز نمی تواند، جلوی آن را بگیرد.
وی تصریح کرد: رژیم صهیونیستی که ظرف شش روز همه ارتش های عربی را زمین گیر کرد، امروز خود به وسیله دو گروه کوچک پارتیزانی یعنی حزب الله و حماس زمین گیر شده است.
حاجی صادقی با بیان اینکه رژیم اشغالگر که مدعی سلطه بر نیل تا فرات بود، امروز جز به بقا و موجودیت خود به چیز دیگری فکر نمی کند، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی از سخنان رهبر معظم انقلاب که فرمودند اسراییل 25 سال دیگر وجود ندارد، دست و پای خود را گم کرده و به شدت به وحشت افتاده است.
وی تصریح کرد: اگر روزگاری یک نفر در یکی از کشورهای جهان تابلوی سفارت آمریکا را می دید، از کنار آن با احتیاط عبور می کرد، تا به آن بی احترامی نشود، ولی امروز دیگر کسی در جهان برای آمریکا حرمتی قائل نمی شود.
حجت الاسلام غلام محمد فخرالدین روحانی نماینده مجلس وحدت مسلمین پاکستان درقم به شمار می رفت، که در فاجعه منا جانباخت.
دوم مهرماه مصادف با عید قربان، چندهزار نفر از زائران بیت الله الحرام که برای انجام اعمال رمی جمرات عازم منا شده بودند، به علت انسداد مسیر و تجمع بیش از حد، دچار حادثه شدند و براثر گرما و تشنگی جان خود را از دست دادند.
465
نفر از این جانباختگان، زائران ایرانی بودند.

ارسال نظرات