خبرهای داغ:
به منظور تکریم خانواده معظم شهداء صورت گرفت؛

دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) قم با خانواده شهیدان ساده

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم با حضور در منزل شهیدان ساده، با خانواده معظم این شهیدان دیدار و گفتگو کرد.
کد خبر: ۸۵۹۰۲۶۹
|
۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۰
دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) قم با خانواده شهیدان ساده
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام احمد احمدی مسئول به همراه جمعی از معاونین دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) با حضور در منزل شهیدان محمد رضا و علی ساده، از شهدای دوران دفاع مقدس، با خانواده معظم این شهید والامقام دیدار و گفتگو کردند.

حجت الاسلام احمدی در این دیدار ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شش هزار شهید گلگون کفن استان قم، طی سخنانی با بیان آنکه شهداء با شهادت خودشان به تکلیف و وظیفه ای که در قبال اسلام داشتند، عمل نمودند، اظهار کرد: کمترین کاری که ما می توانیم در ازای پاسداشت خون شهدا انجام دهیم این است که ادامه دهنده راه آنان باشیم و کار زینبی انجام دهیم .

وی ابراز کرد: خانواده معظم شهدا الگویی برای خانواده های امروزی هستند و این مملکت با نثار خون همین شهداء و خانواده معظم آنها بیمه شده است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقتاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم در ادامه با اشاره به اینکه در جنگ ایران و عراق کشته های عراقی که شاید بیشتر از ما بودند هیچ عزت و منزلتی پیدا نکردند، خاطرنشان کرد: شهدای کشور ما بخاطر آرمان بلند و اهداف عالیه ای که مدنظرشان بود از جمله فداکاری، ایثار و زنده نگهداشتن اسلام نه تنها در بین ملت ما بلکه در دنیای امروزی مایه عزت، آبرو و افتخار شدند.

وی تصریح کرد: ما عقب ماندگان از قافله شهادت، هر روز غطبه به حال شهداء می خوریم و با دیدار با خانواده آنان ان شاءالله ادامه دهنده راه شهدا باشیم .

فرزند شهید علی ساده نیز در این دیدار با بیان این مطلب که پدرم تمام زندگی اش را وقف دستگاه امام حسین (ع) نموده بود، بیان کرد: او با تأسی از حضرت سیدالشهداء (ع) به دنبال این بود که با تمام توان گره از کار مردم باز نماید و با توجه به وابستگی خاصی که به کشاورزی داشت، انجام کار دیگران را بر خود فریضه می دانست و در اولویت قرار می داد.

وی با بیان ویژگی های شخصیتی پدرش افزود : "صداقت، خوش اخلاقی، عفت کلام و اصرار بر اتمام کار نه ساعت پایان کار" از ویژگی های بارز او بود.

گفتنی است مزار مطهر شهید علی ساده در روستای موجان خلجستان و فرزند شهیدش درگلزار شهدای علی بن جعفر(ع) می باشد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار