خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان سمنان:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با بیان اینکه تفکر بسیج برگرفته از تفکر امام راحل است، گفت: خلوص نیت رمز موفقیت بسیج است.
کد خبر: ۸۵۹۰۲۱۳
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، حجت الاسلام غلامرضا قندهاری در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش الی بیت المقدس 4 که در اردوگاه قدس برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز تسخیرلانه جاسوسی و هفته بسیج اظهار داشت: بسیج نعمت بزرگ الهی است که تنها مربوط به کشور ایران نیست؛ بلکه با گسترش فرهنگ بسیجی امروز بسیج وارد کشورهای منطقه شده است.

وی با بیان اینکه با گسترش تفکر بسیجی در منطقه شاهد پیروزی های پی در پی جبهه مقاومت هستیم؛ افزود: بسیج یادگار و حاصل اندیشه هوشمندانه ی امام خمینی(ره) است و تا امروز این یادگار به خوبی حفظ شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان خاطرنشان کرد: بسیج حامی و پشتیبان همه انقلاب و همچنین تمام مسلمانان و مستضعفان جهان است و هیچ گاه از تلاش های بی وقفه خود در راستای ایجاد برابری و برادری در جهان خسته نخواهد شد.

حجت الاسلام قندهاری با اشاره به آیات قرآن، تصریح کرد: یکی از مواردی که در قرآن به آن اشاره شده است خلوص نیت مسلمانان در تمام اعما و رفتار آنها است؛ همان چیزی که تا امروز بسیج را موفق و سربلند نگه داشته است.

وی با بیان مطالبی در خصوص برجام و پسابرجام ادامه داد: در طول تاریخ ایران و انقلاب اسلامی تنها این کشور مسلمان بوده است که توانست ابرقدرت جهان یعنی آمریکا را شکست دهد؛ هم اکنون نیز با رهبری امام خامنه ای و ادامه ی راه امام خمینی(ره) مارزه با استکبار جهانی را ادامه می دهیم و به پیروزی میرسیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان ضمن یادآوری و تأکید برای سخنان مقام معظم رهبری افزود: امروز آمریکا به دنبال این است که ایران را متقاعد سازد تا همانند مذاکرات هسته ای در خصوص مسائل دیگر نیز با ایران مذاکره داشته باشد؛ اما با توجه به سخنان ولی امر مسلمین ما تنها در حیطه ی مسائل هسته ای مذاکره می کنیم.

قندهاری بیان کرد: مجموعه سپاه و بسیج همیشه پشتیبان ولایت فقیه است و اجازه هیچ دخالتی را در امور کشور به آمریکا و دشمنان دیگر نمی دهد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها