خبرهای داغ:
کلاس‌های آموزشی توجیهی گردان‌های بیت‌المقدس در نخستین روز رزمایش الی بیت‌المقدس 4 در شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۹۰۲۰۸
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در نخستین روز برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس 4 شهرستان شاهرود در منطقه بسطام، کلاس‌های توجیهی گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر و امام حسین (ع) برگزار شد.

در نخستین روز رزمایش الی بیت‌المقدس 4 که با حضور پنج گردان بیت‌المقدس، یک گردان کوثر و یک گردان امام حسین (ع) در منطقه عمومی شهر بسطام اجرا شد، بسیجیان با حضور در امامزاده محمد (ع)‌ بسطام شروع رزمایش را با زیارت و تجدید میثاق با ولایت آغاز کردند.

در ادامه گردان‌ها در مقرهای از پیش تعیین‌شده در شهر بسطام صبح و عصر در کلاس‌های توجیهی و سازمانی شرکت کردند تا برای مرحله نهایی رزمایش که صبح فردا آغاز می‌شود، آماده باشند.

بسیجیان دریادل و ولایتمدار شهرستان شاهرود امشب در نخستین روز در کلاس‌های معرفتی بصیرتی و مهارتی، توجیهی و تاکتیکی حاضر و نماز مغرب و عشا و دعای کمیل را در امامزاده محمد (ع) بسطام اقامه کردند و همچنین در رزم شبانه نیز شرکت می‌کنند.

در دومین روز که با نماز صبح و دعای ندبه آغازی شود، بسیجیان در صبحگاه مشترک با حضور فرمانده سپاه استان سمنان شرکت می‌کنند و بعد در مرحله نهایی توان و قدرت خود را در جنگ و دفاع شهری، مقابله با اغتشاشات، امداد و نجات و پدافند غیرعامل به نمایش خواهند گذاشت که این مرحله در اردوگاه قدس سپاه شاهرود و شهر بسطام به مرحله اجرا در می‌آید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها