خبرهای داغ:
اعضای بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی با برادر شهید مجتبی کرمی شهید مدافع حرم دیدار کردند.
کد خبر: ۸۵۹۰۲۰۲
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، اعضای بسیج فرهنگیان ناحیه 2 همدان به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی به همراه مدیریت اداره آموزش و پرورش ناحیه 2 و جمعی از کارمندان با برادر شهید مجتبی کرمی شهید مدافع حرم دیدار کردند.

در این دیدار که در مدرسه علوی صورت گرفت برادر شهید خاطراتی از برادر خود بیان کردند.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان ناحیه 2همدان هدف از این دیدار را تفقد و دلجویی از خانواده شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم عنوان کرد و گفت: این دیدارها و زنده نگه داشتن یاد شهدا کمترین کاری است که ما می‌توانیم انجام دهیم.

فاطمه کلهری با بیان اینکه شهدای مدافع حرم افتخار شهر ما هستند، افزود: مبارزه با یزیدان زمان و شهادت سردار همدانی‌ها و مجتبی کرمی مایه آبرو و عزت دین است.

وی ادامه داد: شهادت افتخاری است که روزی هر کسی نمی‌شود و این شهادت‌ها نشان دهنده این است که زمینه و عرصه شهادت آماده شده و تنها کسانی که لیاقت داشته باشند به این فیض عظیم نائل می شوند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 همدان نیز در ادامه با تبریک و تسلیت شهادت این شهید بزرگوار گفت: شهادت در راه دفاع از حرم اهل بیت(ع) نشان دهنده اخلاص و غیرت جوانان این خطه است.

وی افزود: ما قدردان این شهداهستیم و مردم کشور و به خصوص مردم همدان در تشییع پیکر مطهر سردار شهید همدانی و شهید مجتبی کرمی و شهید صانعی موفق به وضوح نشان دادند.

در پایان این مراسم حاضران با قرائت فاتحه علو درجات را برای این شهید بزرگوار از خداوند مسالت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات