خبرگزاری بسیج: مردم ولایی و همیشه درصحنه باقرشهر هم‌زمان با یوم‌الله 13 آبان با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل استکبارستیزی خود را بااقتدار به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۵۹۰۱۳۸
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ همگام با سراسر کشور مردم ولایی و همیشه درصحنه باقرشهر هم‌زمان با یوم‌الله 13 آبان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل بار دیگر استکبارستیزی خود را به نمایش گذاشتند.

مردم مؤمن و همیشه درصحنه باقرشهر همراه با مسئولین و دانش آموزان با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خود را از مستکبران جهان فریاد زدند.

 راهپیمایان باقرشهری درحالی‌که شعارنوشته و پارچه نوشته‌هایی از بیانات و رهنمودهای امام راحل و رهبر معظم انقلاب در مورد استکبار جهانی و سیاست‌های خصمانه آن در قبال ملت ایران و سایر ملت‌های مظلوم جهان را در دست داشتند بعد از طی مسیر سی متری امام خمینی، میدان شهدا، میدان شهید فاتحی در مقابل مصلی بزرگ باقرشهر تجمع کردند و در پایان با خواندن قطعنامه و به آتش کشیدن پرچم آمریکا و اسرائیل بار دیگر پیام استکبار ستیزی و نفرت خود را از دولت خونخوار آمریکا و رژیم صهیونیستی به گوش جهانیان رساندند.

 

ارسال نظرات