خبرهای داغ:
مسئول مرکز خدمات حوزه های علمیه خراسان در جمع مردم سربیشه:

ماهیت دشمنی آمریکا با انقلاب اسلامی هیچ گاه تغییر نمی کند +تصاویر

آنقدر تسخیر لانه جاسوسی آمریکا برای امام (ره) مهم بود که ایشان از تسخیر لانه جاسوسی به عنوان انقلاب دوم یاد کردند، یعنی آمریکا بدان که نه برای ما منفعتی داری و نه ما از تو انتظار داریم زیرا دشمن، دشمن است.
کد خبر: ۸۵۹۰۱۱۴
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت الاسلام جعفری مسئول مرکز خدمات حوزه های علمیه خراسان در راهپیمایی 13 آبان که از مسیر میدان 13 آبان به سمت مهدیه سربیشه و با حضور گسترده مردم انجام شد ضمن تبریک یوم الله 13 آبان گفت: 13 آبان برای ما روز بسیار با عظمتی است .

وی اظهار کرد: در این 13 آبان که شما با مشتی گره کرده بر دهان آمریکا و اسرائیل خبیث زدید برای ما تداعی سه خاطره مهم و پر مشقت دارد.

حجت الاسلام جعفری گفت : در 12 آبان 43 که همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) بود امام خمینی(ره) در منزل شخصی خود جلسه ای تشکیل دادند که در این جلسه قانون کاپیتولاسیون را محکوم کردند و به همین دلیل در روز 13 آبان سال 43 امام (ره) را دستگیر کردند و به ترکیه تبعید کردند.


وی با اشاره به دومین 13 آبان که در تاریخ ماندگار شد افزود : در 13 آبان سال 1357 زمانی که دولت ملی تشکیل شد ، دیدند که ملت هر روز پرشور تر به خیابان می آیند در همین زمان دانش آموزان در دانشگاه تهران جمع شدند و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر دادند که رژیم دستور کشتار دانش آموزان را داد و وقتی که وزیر وقت علوم تصاویر را از تلویزیون دید استعفا داد و دولت شریف امامی فرو ریخت.

مسئول مرکز خدمات حوزه های علمیه خراسان با اشاره به 13 آبان سال 58 گفت : سومین 13 آبان در سال 58 بعد از پیروزی انقلاب اسلامی زمانی که هنوز آمریکا در ایران سفارت خانه و لانه جاسوسی دارد رخ داد ، آن روز دانشجویان عزیزی که پیرو خط امام (ره) بودند و بصیرت داشتند و آنهایی که به شیطنت آمریکا آشنا بودند فهمیدند که امروز روزی است که باید به پا خیزند ، آنها لبیک گفتند و جانانه لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و از بین بردند.

حجت الاسلام جعفری افزود : آنقدر این کار برای امام (ره) ارزش داشت که ایشان از تسخیر لانه جاسوسی به عنوان انقلاب دوم یاد کردند ، یعنی آمریکا بداند که نه برای ما منفعتی داری و نه ما از تو انتظار داریم ، دشمن دشمن است.

در پایان مراسم بیانه 13 آبان 1394 قرائت شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها