خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان با بیان اینکه آمریکا ماهیتش در دشمنی با انقلاب اسلامی هیچ گاه تغییر نخواهد کرد، گفت: تمام پیشرفت های ایران در زمینه های مختلف در نتیجه قطع رابطه با آمریکا است.
کد خبر: ۸۵۹۰۰۹۶
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، ماشاء الله محمودی در راهپیمایی 13 آبان در جمع مردم ولایت مدار شهرستان سرایان، مسئولین، دانش آموزان و دانشجویان اظهارداشت: 13 آبان مصادف با سه واقعه تاریخی تبعید امام خمینی(ره) تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام(ره) و شهادت جمع زیادی از دانش آموزان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سرایان گفت: چالش ها، عقب ماندگی ها ، فقر و بدبختی و وضعیت فرهنگی ، اقتصادی، سیاسی و دفاعی ایران در 25 سال ارتباط تنگا تنگ و صمیمی این رژیم پهلوی با آمریکا جهان خوار بود.

وی ادامه داد: پیشرفت های انقلاب اسلامی نتیجه قطع رابطه با آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است، افزود: این پیشرفت ها درهمه زمینه ها رخ داد .

محمودی با طرح این سوال که آیا آمریکا در دوران پسابرجام به تعهدات خود عمل خواهد کرد یا ماهیتش تغییر خواهد کرد؟ متذکرشد: مصداق های عینی از جنایات و خونریزی های شیطان بزرگ در منطقه، جهان اسلام و انقلاب اسلامی انجام می دهد این را نشان می دهد که این مستکبر جهان هیچ گاه دست از جنایت بر نمی دارد.

گفتنی است، راهپیمایان در روز 13 آبان مسیر میدان قدس تا حسینیه سید الشهدا را راهپیمایی و شعارهای کوبنده " مرگ بر امریکا " و" مرگ بر اسرائیل" را بلند تر و پرشور تر از همیشه سر دادند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها