خبرهای داغ:
مردم بصیر و هميشه در صحنه‌ی شهرستان طبس در 13 آبان امسال نیز همگام با سایر ملت ایران اسلامی و پرشورتر و گسترده‌تر از هر سال، با حضور در راهپيمايي، کوبنده‌تر و رساتر از همیشه فریاد «مرگ بر آمریکا» را سر دادند.
کد خبر: ۸۵۹۰۰۷۹
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۰





 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، پنجم اردیبهشت‌ماه، مصادف با سالگرد حمله نظامی آمریکا به ایران در سال ٥٩ و شکست مفتضحانه آن‌ها با طوفان شن الهی در صحرای طبس بود.

ماجرای مهمی که برای تحلیل و بررسی آن در تقویم تاریخ انقلاب اسلامی باید به ١٧٢ روز قبل از آن برگشت؛ یعنی روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا. حرکتی که توسط دانشجویان پیرو خط امام در ١٣ آبان ٥٨ رقم خورد و حضرتش از آن به «انقلاب دوم» تعبیر کرد؛ روزی که در سررسید ایرانی‌ها از آن به «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» یاد می‌شود.

امروز مردم آگاه و عزت‌خواه طبس در قالب گروه‌های مختلف از کسبه و بازاریان، دانش‌آموزان و دانشجویان، طلاب و روحانیان گرفته تا ورزشکاران، نیروهای نظامی و انتظامی، خانواده معظم شهدا، مسئولان و... حضوری چشم‌گیر در راهپیمایی 13 آبان دارند، به طوری که حضور پرشورتر و گسترده‌تر مردم در راهپیمایی امسال نسبت به سال‌های گذشته کاملاً محسوس است.

امروز مسیر راهپیمایی در طبس شاهد حضور زنان و مردانی است که با شرکت در راهپیمایی 13 آبان و سر دادن شعارهای ضد استکباری، مشت کوبنده‌ای دیگر بر دهان استکبار و یاوه‌گویان می‌زنند.

این راهپیمایی در شهر طبس از ساعت 10 صبح از محل محل میدان امام خمینی(ره) آغاز شد و مسیر آن خیابان شهید محمد منتظری و مسجد جامع بود.

راهپیمایان طبسی امروز با سردادن شعارهای «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده»، «تا خون در رگ ماست، خامنه‌ای رهبر ماست»، «با انسجام و هم‌دلی و وحدت، حتمی بود پیروزی یک ملت»، «ما ملتی غیور و آزاده‌ایم، در حفظ دین و کشور آماده‌ایم» و... بار دیگر حمایت خود از انقلاب اسلامی و ولایت فقیه را اعلام کرده و با آرمان‌های امام و رهبری تجدید بیعت کردند.

این راهپیمایی در شهر عشق‌آباد طبس هم از ساعت 10 صبح از محل ورودی گلزار شهدای شهر عشق‌آباد به سمت مصلی نماز جمعه برگزار شد؛ مردم شهر دیهوک طبس نیز از ساعت 9 صبح از مقابل حوزه 3 مقاومت بسیج ابوذر غفاری به سمت مصلی نماز جمعه در این راهپیمایی شرکت ‌کردند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها