دانش آموزان کرمانی با حمل ماکت های موشک عماد در راهپیمایی ۱۳ آبان بر توسعه صنعت موشکی کشور تأکیدکردند.
کد خبر: ۸۵۹۰۰۷۷
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
به گزارش"خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله استان کرمان"رحمان جلالی جواران، مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان استان کرمان باتوجه به حضور حداکثری دانش آموزلن کرمان در راه پیمایی13 آبان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های اتحادیه همچون سال های قبل، بیان داشت: امسال تریبون آزاد با عنوان "چرا مرگ بر آمریکا" با هدف آشنایی بیش از پیش با جنایات آمریکا برگزار شد که استقبال خیلی خوبی از آن شد.

جلالی با استفاده از فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: شعار " مرگ بر آمریکا" برای هیچ وقت تمام شدنی نیست و  استکبار ستیزی هم تعطیل بردار نیست.

 وی همچنین از استقبال دانش آموزان از برگزاری کمپین با عنوان "آمریکا؛ مساوی با دروغ بزرگ تر از فریب" در مراسم راهپیمایی "13آبان" احساس خرسندی کرد  و افزود: در راستای مقابله با نفوذ دشمن نیز تابلوهای "ورود ممنوع" در دست دانش آموزان کرمانی حمل  شد.

 جلالی با اشاره به تحریم توسعه موشکی کشورمان، دلیل حمل ماکت موشک های عماد توسط دانش آموزان کرمانی در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار جهانی را برای پاسخ به زیاده خواهی های دشمنان دانست.

 موشک عماد، اولین موشک دوربرد قابل کنترل و هدایت شونده ایران است که تا لحظه برخورد به هدف کنترل‌پذیر است و طراحی و ساخت این موشک توسط متخصصین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صورت گرفته است که خبر ساخت و آزمایش این موشک نخستین بار توسط حسین دهقان، وزیر دفاع ایران در تاریخ ۱۹ مهر ۱۳۹۴ (۱۱ اکتبر ۲۰۱۵) منتشر شد.


ارسال نظرات