مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوجبلاغ گفت:کشورهای سلطه گر که در توهم آقایی بر دنیایند، قصد دارند که با نفوذ در جمهوری اسلامی آن را استحاله کنند .
کد خبر: ۸۵۹۰۰۶۳
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رسولی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوجبلاغ در حاشیه راهپیمایی ضد استکباری ۱۳ آبان گفت: تفکری که در سال ۵۷ بر تفکر مقابل خود غلبه کرد و نظامی جدید را بنا نمود مبتنی بر دین بود و حکومتی در ایران بنا شد به نام جمهوری اسلامی ایران که بدون وابستگی به تفکر شرق و غرب حکومتی با تفکر اسلامی بود .
این تفکر، انقلاب و حکومت خوشایند شرق و غرب نبود و به همین علت دشمن تمام توان خود را برای ساقط کردن این انقلاب به کار برد. این دشمنی ابعاد زیادی داشت و در مواردی با جنگ و تحریم و ارتباط گیری با عناصر ضعیف النفس به دنبال براندازی نظام اسلامی بودند .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوجبلاغ با اشاره به دشمنی حساب شده با نظام اسلامی افزود : دشمنان در هر منطقه ای بر اساس نیاز های آن منطقه به دنبال نفوذ بودند. کشورهای سلطه گر که در توهم آقایی بر دنیایند، قصد آن دارند که با نفوذ در جمهوری اسلامی آن را استحاله کنند.
حجت الاسلام رسولی با اشاره به وقایع صدر اسلام در زمان پیامبر گرامی اسلام (ص) افزود: ابو سفیان همیشه دشمن اسلام بود و هرگز از این راهبرد دست نکشید ولی راهبرد را از جنگ سخت به جنگ نرم تغییر داد.
برخی معتقد هستند که آمریکا از دشمنی خود دست برداشته است ولی ما شاهدیم که رئیس جمهور آمریکا و مسئولان آمریکایی اعلام می کنند که راهبرد اصلی آنها مقابله با نظام جمهوری اسلامی است. راهبرد آمریکایی ها در مقابل جمهوری اسلامی تغییر نکرده است بلکه شیوه و اجرای این راهبرد تغییر پیدا کرده است و این خیال خام است که دشمنی آمریکا با نظام اسلامی به پایان برسد بلکه آنها روزبه روز بر خباثت های خود می افزایند و مسئولان ما باید هوشیار باشند .
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ساوجبلاغ با تقدیر از حضور گسترده مردم و جوانان در این راهپیمایی تأکید کرد: با توجه به اینکه یکی از آرمان‌های انقلاب اسلامی مبارزه با استکبار است و این مبارزه تا از بین بردن استکبار جهانی ادامه خواهد داشت، حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان بار دیگر نه تنها نقش بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمنان دارد، بلکه می‌تواند اقتدار ملی ایران را نشان دهد و اثبات کند که ملت ایران در مسیر آرمان‌ها و اهداف خود همچنان پابرجا و استوار است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها