پورابراهیمی: با اقتصاد مقاومتی می‌توانیم به دشمن پیروز شویم

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه ما به دشمن کاملا منطبق بر عقل است و اگر یک روزی آمریکایی‌ها و کشورهای استکباری بخواهند اصلاح موازین خود را پایان دهند قاعدتا متناسب با تغییر رفتار آنها ما هم مکلفیم تغییر رفتار دهیم.
کد خبر: ۸۵۹۰۰۶۱
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۸
به گزارش"خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله استان کرمان" محمدرضا پورابراهیمی" در سالروز یوم الله 13 آبان در جمع خبرنگاران گفت: شهدای دانش آموز علی رغم سن کم به دلیل عشق و علاقه به نظام و کشور و تبعیت از فرمان امام راحل نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی از خودشان بجای گذاشتند.

وی با اشاره به سالروز یوم الله 13 آبان افزود: تسخیر لانه جاسوسی یک امر کوچک وساده نبود که در زمان اول انقلاب اتفاق افتاد در آن زمان مجموعه سفارت آمریکا تبدیل به یک جریان جاسوسی انتقال اطلاعات برای نابودی جمهوری اسلامی شد که بعد ها اسرار زیادی از این مجموعه فاش شد وچه خون هایی در داخل کشور ریخته شد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به نقش موثر دانش آموزان و دانشجویان درعرصه های مختلف در دوران چندین ساله انقلاب افزود: دانش آموزان و دانشجویان دوران دفاع مقدس بشکل ویژه ای نقش خودشان را ایفا کردند که در دوران دفاع مقدس و پیروزی انقلاب هم به شکلی تعداد زیادی از دانش آموزان به شهادت رسیدند.

وی تصریح کرد: دانش آموزان علی رغم سن کم، به دلیل عشق و علاقه به نظام و کشور و تبعیت از فرمان امام راحل نقش بی بدیلی در دوران دفاع مقدس از خودشان بجای گذاشتند.

وی با بیان اینکه استکبار ستیزی در شخص و ذات تفکرات وتعالیم انبیاء وجود داشته است افزود: تمامی تلاش دشمن برای نابودی این تفکر و این نظام و این حرکت که در مسیر آزادی خواهی و در مسیر رسیدن به استقلال و عزت وشرف انسانی مردم ایران بود.

وی افزود: در راس این استکبار کشور آمریکا است که بیشترین جنایت را علیه بشریت در طول تاریخ پیدایش 400 ساله خود نشان داده و کاملا مشخص است که این کشور در دشمنی خود کوتاهی نکرده وتا زمانی که دشمن اصلی نظام جمهوری اسلامی ایران علیه ایران اسلامی موضع دارد و به دنبال این است که جمهوری اسلامی را از سر راه خود بردارد به آن بعنوان یک دشمن نگاه می کنیم و با دشمن همان رفتاری را می‌کنیم که همه افراد عاقل و منطقی و دارای خرد انجام می دهند.

پورابراهیمی بیان کرد: علائمی از کاهش و تغییر در رفتار آمریکایی ها در سال های گذشته پیدا نشده و قاعدتا آمریکا همان شیطان بزرگ است و ما هم از مبانی و ارزش ها و اصول و آرمان های انقلاب اسلامی کوتاه نخواهیم آمد.

نایب رئیس کمیسیون ویژه اقتصادی مجلس با اشاره به تجربه مواجه ایران با آمریکایی ها در طی سال های بعداز پیروزی انقلاب افزود: هر جا مردم ایران با وحدت وهمدلی مسیرمواجه با دشمن را طی کردند موفقیت های بزرگی نصیب آنها شد.

وی افزود: در مسائل علمی، آمریکایی ها خیلی سعی بر سنگ اندازی در مسیر پیشرفت نظام جمهوری اسلامی را داشتند و یک جنگ علمی به راه انداختند و در بحث موضوعات نظامی خیلی کارشکنی انجام دادند که ما از توان نظامی بر خوردار نباشیم، در عرصه فرهنگی نیز اقدام به شبیه خون فرهنگی علیه مقدسات و ارزشها و باورهای دینی مردم کردند که اینها نمونه هایی از اقدامات دشمن است که خروجی خاصی نداشت و نتوانستند به نتیجه مطلوبی دست پیدا کنند .

پورابراهیمی خاطر نشان کرد: در عرصه اقتصادی آخرین اقدامات دشمن ایران مواجه با نظام جمهوری اسلامی در عرصه اقتصادی و راه اندازی جنگ اقتصادی است.

وی در پایان افزود: آمریکایی ها متوجه شدند که با حمله اقتصادی، جمهوری اسلامی تحت الشعاع خود قرار نمی‌گیرد و اگر رویکردی که مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد کشور با واژه اقتصاد مقاومتی مطرح کردند را ادامه بدهیم مطمئنا در عرصه اقتصادی هم می توانیم بر دشمن پیروز شویم.

انتهای پیامM


ارسال نظرات
آخرین اخبار