بازگشت اقتدارآفرین ۹ سفیر خمینی از ماموریت ۳۰ ساله

۹ سفیر حسینی که در لبیک به ندای امام خمینی(رحمه الله علیه) برای تحقق آرمان‌های اسلام ناب محمدی(صلی الله علیه و آله) سی سال پیش به ماموریتی در جبهه‌های دفاع مقدس رفته‌بودند؛ پیروزمندانه بازگشتند.
کد خبر: ۸۵۹۰۰۵۱
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
به گزارش"خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله استان کرمان"این سفیران حسینی و یاوران خمینی امروز پنجشنبه ۱۴ آبان وارد فرودگاه کرمان شده و مورد استقبال مردم و جمعی از مسئولین قرار گرفتند.

از این تعداد سفیر سرفراز؛  ۶ نفر گمنام و سه نفر از یاران لشکر ۴۱ ثارالله در عملیات والفجر یک و بانام هستند.

اسامی این سه سفیر شناسایی شده که از منطقه عمومی فکه بازگشته‌اند؛ عبارت است از شهید ناصر نژادشاه بداغی از سیرجان، علی نادعلی پور، از زرند و حسن حسینی از اختیارآباد.

قرار است دو سفیر شهید گمنام که یکی از آنان ۱۹ ساله و در عملیات والفجر مقدماتی در فکه به شهادت رسیده و سفیر شهید دیگر ۲۱ ساله در عملیات بدر در شرق دجله به شهادت رسیده است در باغین به خاک و برای همیشه زنده در خاطر و یاد سپرده شوند.

همچنین دو سفیر شهید گمنام نیز در دانشکده فنی شهید چمران کرمان به خاک و یاد سپرده می‌شوند و هر دو  ۲۱ ساله هستند که یکی از آنان در فکه و در عملیات والفجر مقدماتی و دیگری در جزیره مجنون در عملیات خیبر شهید شده است.

دو سفیر شهید گمنام هم در سیرجان به خاک و خاطر سپرده می‌شوند که یکی ۲۱ ساله در فکه در عملیات والفجر مقدماتی به شهادت رسیده و شهید دوم ۱۷ ساله و در شرق دجله در عملیات بدر به شهادت رسیده است.

مراسم وداع با این سفیران شهید امشب(پنجشنبه) بعد از نماز مغرب در مسجد قائم کرمان برگزار می‌شود. پیکرهای شهدا روز جمعه به شهرهای محل دفن اعزام و مراسم تشییع روز شنبه ساعت هشت و نیم در شهرهای یاد شده انجام و در مکان‌های اعلام شده دفن می‌شوند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار