خبرهای داغ:
بیانیه بسیج دانشجویی شهرستان طبس به مناسبت 13 آبان؛
ما دانشجویان بصیر و انقلابی شهرستان طبس اعلام می‌داریم که محکم‌تر از همیشه، پر قدرت و با پشتوانه‌ای عقلانی فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهیم و لحظه‌ای اجازه نفوذ گرگ‌ها را به داخل سرزمین‌مان نمی‌دهیم.
کد خبر: ۸۵۹۰۰۳۳
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، بسیج دانشجویی شهرستان طبس به مناسبت ۱۳ آبان بیانیه‌ای صادر کرد،متن این بیانیه به شرح زیر است
بسم الله الرحمن الرحیم
حتی اگر در تمام آمریکا مسجد بسازند و در بالاترین گلدسته‌ها شعار الله اکبر قرار دهند، هیچ وقت شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نکنید، چون آمریکا شیطان بزرگ است.امام خمینی(ره).
در تاریخ پر افتخار ایران، همواره ردیابی از جنایات آمریکا و هم‌پیمانانش، کام ملت را تلخ نموده است و ثابت شده که سیاست‌مداران رذل این کشور، هدفی جز براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی در سر نمی‌پرورانند.
جنایاتی که قبل و پس از انقلاب اسلامی در صفحه تاریخ ثبت گشته است و از جمله آن می‌توان به کودتای ۲۸ مرداد ، شهادت دانشجویان در ۱۶ آذر سال ۳۲، کشتار صدها تن از مردم در قیام خونین ۱۵ خرداد سال ۴۲، تحمیل کاپیتولاسیون و تحقیر ملت بزرگ ایران، مصادره اموال ایران، تبدیل سفارت به لانه جاسوسی، حمله نظامی در واقعه طبس، همکاری در تامین سلاح‌های شیمیایی عراق علیه ایران، حمایت از گروه‌های تروریستی، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران وچندین و چند جنایت دیگر اشاره کرد که هیچ‌گاه از خاطر ملت مظلوم و سر به زیر، اما سرافراز ایران پاک نخواهد شد.
چطور شده که عده ای از ما می‌خواهند با سکوت خودمان در برابر ظلم و استکبار به نوعی در جنایت آنان شریک شویم در حالی که امیرالمومنین علی علیه السلام میفرمایند: دشمن ظالم و یار مظلوم باشید.
اگر عده ای فراموش کردند که مسلمانی چیست و مسلمان کیست، ما امروز این مسئله را به آنان یادآور میشویم که بر طبق گفته امام صادق علیه السلام: کسی که ظامی را بر علیه مظلومی یاری کند، پیوسته خداوند از او خشمگین است تا اینکه دست از یاری او بردارد.
در حال حاضر اما عده‌ای در داخل کشور درصدد حذف شعار مرگ بر آمریکا و بزک کردن چهره آن هستند تا اینطور وانمود کنند که این کشور دیگر قصد دشمنی ندارد؛ که این یا هدف مغرضانه است و یا از روی ساده‌لوحی و حماقت است.
ما دانشجویان بصیر و انقلابی شهرستان طبس اعلام می‌داریم که محکم‌تر از همییشه پر قدرت و با پشتوانه ای عقلانی فریاد مرگ بر آمریکا سر میدهیم و لحظه ای اجازه نفوذ گرگ ها را به داخل سرزمینمان نمیدهیم و به آمریکا و آنانی که چشم امید به دست پر طمع آمریکا دوخته‌اند، هشدار می‌دهیم که کشور را از مغزهای پوسیده‌ای که بنا به گفته امام راحل عاشق غرب و آمریکا هستند تصفیه خواهیم کرد و امیدواریم آنانی که خواب آمریکا را می‌بینند، خدا بیدارشان کند. الهی آمین..
بسیج دانشجویی شهرستان طبس

ارسال نظرات
پر بیننده ها