خبرهای داغ:
نماینده مردم طبس در حضور وزیر کشور:

امکانات درمانی طبس در سطح مرکز استان شود

نماینده مردم طبس در مجلس طی سخنانی در حضور وزیر کشور گفت: باتوجه به مسافت زیاد طبس با مراکز استان‌ها، باید امکانات بهداشت و درمان این شهرستان در سطح یک مرکز استان باشد.
کد خبر: ۸۵۹۰۰۲۹
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، محمدعلی عبداله‌زاده در جمع مردم طبس در محل آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) و در حضور عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور اظهار داشت: مردم حوزه انتخابیه شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان 17 سال است که از خشکسالی رنج می‌برند و اکنون عشایر این منطقه دیگر رو به نابودی هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر انتقال آب مهمترین نیاز استان خراسان جنوبی و شهرستان طبس است که به تصویب وزارت نیرو هم رسیده است.

نماینده مردم طبس، فردوس، بشرویه و سرایان در مجلس بیان کرد: این حوزه انتخابیه بسیار گسترده و معادل بیش از نیمی از وسعت استان خراسان جنوبی است و 10 شهرداری دارد که مستلزم نگاه و توجه ویژه است.

وی گفت: تاکنون برای احداث نیروگاه حرارتی طبس 500 میلیارد تومان هزینه شده و بقیه اعتبار مورد نیاز آن از طریق 3 هزار میلیارد تومان فاینانس چین تأمین می‌شود که تسریع آن نیاز به پیگیری دارد.

عبداله‌زاده همچنین با بیان اینکه وحدت و انسجام بسیار خوبی بین مردم و مسئولان شهرستان طبس وجود دارد، یادآور شد: باتوجه به مسافت زیاد طبس با مراکز استان‌ها باید امکانات بهداشت و درمان این شهرستان در سطح یک مرکز استان باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار