خبرهای داغ:
امام جمعه طبس در حضور وزیر کشور:

دولت استقلال حوزه‌ی انتخابیه‌ی طبس و بشرویه را پیگیری کند

امام جمعه طبس در حضور وزیر کشور با اشاره به طرح استقلال حوزه‌ی انتخابیه‌ی شهرستان‌های طبس و بشرویه گفت: باید دولت نسبت به پیگیری جدی طرح افزایش 20 نماینده که در مجلس معطل مانده اقدام کرده و در صورت امکان تا قبل از انتخابات پیش رو به نتیجه برساند.
کد خبر: ۸۵۹۰۰۲۴
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۰


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام سیدابراهیم مهاجریان‌مقدم در جمع مردم طبس در محل آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) و در حضور عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور درباره درخواست‌ها و نیازمندی‌های مردم شهرستان طبس اظهار داشت: باتوجه به ظرفیت‌های بی‌شماری که خداوند متعال در طبس به ودیعت گذاشته، این شهرستان استعداد بسیاری برای توسعه و سرمایه‌گذاری دارد و باید بیش از این مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه توسعه طبس برای کل کشور مفید است، افزود: در حال حاضر تشکیلات تولید فولاد کشور به معادن زغالسنگ طبس وابسته است و به همین دلیل باید وضعیت استخراج از این معادن بیش از این مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه طبس در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: دولت‌های گذشته براساس کارشناسی، طرح افزایش 20 نماینده به نمایندگان مجلس شورای اسلامی را به مجلس ارائه کرده‌اند که یکی از این نمایندگان هم سهم استان خراسان جنوبی و شهرستان‌های طبس و بشرویه بوده است.

وی ادامه داد: علی‌رغم اینکه دولت و کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی این طرح را تصویب کرده اما هر بار در صحن علنی مجلس تصویب نمی‌شود که این موجب تضییع حق قانونی مردم است.

مهاجریان‌مقدم خاطرنشان کرد: هر چه هم که نماینده مردم قوی باشد اما در حوزه انتخابیه وسیع شهرستان‌های طبس، فردوس، بشرویه و سرایان نمی‌تواند به نحو مطلوب به مسائل رسیدگی کند و به همین دلیل لازم است دولت نسبت به پیگیری جدی این طرح که در مجلس معطل مانده اقدام کرده و در صورت امکان تا قبل از انتخابات پیش رو به نتیجه برساند.

وی همچنین اظهار داشت: براساس مصوبه دولت، فرمانداری طبس به معاونت استانداری و فرمانداری ویژه ارتقاء یافته اما تاکنون چارت تشکیلاتی و معاونت‌های مربوطه ابلاغ نشده است که باید هر چه زودتر به نتیجه برسد.

امام جمعه طبس بیان کرد: باتوجه به وسعت سرزمینی شهرستان طبس و عبور کاروان‌های قاچاق مواد مخدر از این منطقه لازم است تا امکانات و تجهیزات بیشتری در اختیار نیروی انتظامی در این شهرستان قرار گیرد.

وی همچنین بر لزوم تأمین روشنایی باند فرودگاه طبس برای برقراری پرواز در شب نیز تأکید کرد.

امام جمعه طبس افزود: تمام خواسته‌های مردم طبس در قالب نامه‌ای به وزیر کشور ارائه شده که امید است مورد عنایت عملی وزیر قرار گیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار