14 آبان همزمان با فرا رسیدن آئیین اربعین جانباختگان یزدی فاجعه منا مراسم چهلم زائران یزدی سرزمن وحی، از سوی سازمان حج و زیارت استان یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۵۹۰۰۰۴
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد: آئیین چلم محمدرضا کارگر و مهدی درستکار از جمله جانباختگان یزدی فاجعه منا که با عروج ملکوتی خود، بی کفایتی رژیم آل سعود را در مدیریت مناسک حج به جهانیان ثابت کردند، فردا از ساعت 8  در مسجد حظیره (روضه محمدیه) با حضور پرشور اقشار مختلف جامعه برگزار می شود.

حاج حسن دانش نخبه قرآنی استان یزد هم از دیگر جانبخاتگان یزدی فاجعه منا بود که از سوی بعثه مقام معظم رهبری به دلیل کسب رتبه اول مسابقات قرآنی از تهران به سرزمین وحی برای شرکت در مناسک حج اعزام شد.

استاد حسن دانش، نفر اول سی و دومین دوره مسابقات بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران در سال 94 بود، که موفق به دیدار مقام معظم رهبری و تلاوت آیاتی چند از قرآن کریم در محضر ایشان شد.  

فاجعه منا به عنوان مهمترین سند بی کفایتی دست اندرکاران سعودی در مدیریت مناسک حج است ،که کنفرانس جهانی کشورهای اسلامی باید بعد از مشخص کردن عاملان اصلی این فاجعه دردناک ،پاسخ سخت و دندان شکنی به آنها بدهد.

 

ارسال نظرات