حمیدرضا
در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان در دهلران عنوان شد؛
امام جمعه دهلران در مراسم یوم الله 13 آبان گفت: اطاعت از رهبری و در مسیر ولایت بودن تنها عامل بستن راه نفوذ آمریکا است.
کد خبر: ۸۵۸۹۹۹۸
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ حجت الاسلام سیدمحسن موسوی امام جمعه دهلران در مراسم راهپیمایی یوم الله 13 آبان اظهار کرد: حضور در راهپیمایی یوم الله 13 آبان که روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا می باشد در حقیقت بیعت با آرمان های والای امام راحل و شهدا و مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه امروز روز مبرزه با استکبار است، افزود: دانشجویان پیرو خط امام (ره) که از شیطنت‌های آمریکا به ستوه آمده بودند لانه جاسوسی آمریکا را در 13 آبان 58 تسخیر کردند که سبب شد حیثیت، هیمنه و ابهت استکبار جهانی یعنی آمریکای جنایتکار برای همیشه شکسته شود.

امام جمعه دهلران با اشاره به فتنه ها و توطئه های مختلف آمریکا در منطقه برای مبارزه با گسترش اسلام، تصریح کرد: آمریکا با وجود داشتن سفارت در ایران ولی باز دست به توطئه و خیانت میزد.

وی گفت: آمریکا همواره نشان داده است که قصد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را دارد به طوری که در فتنه سال 87 و 88 نقش داشت.

حجت الاسلام موسوی عنوان کرد: اتحاد و انسجام دینی، ملی، انقلابی و عمل به تعهدات و آرمان‌های انقلاب و توکل کردن به خدای متعال و وفاداری ملت ایران به اسلام و نظام سبب شده آمریکا نتواند کاری از پیش ببرد و نقشه‌های خود را علیه انقلاب اسلامی پیاده کند.

امام جمعه دهلران خاطر نشان کرد: باور داشتن این موضوع که آمریکا دست از دشمنی و اختلاف با ایران برخواهد داشت خیالی ساده لوحانه و خام است.

وی با بیان اینکه ملت ایران اسلامی امتحان خود را در راه اطاعت از رهبری پس داده است، افزود: امروز همه ما مکلف هستیم تا فرامین مقام معظم رهبری درباره استکبار و مبارزه با آن را سرلوحه و چراغ راه خود قرار دهیم.

حجت الاسلام موسوی اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا امروز به یک شعار منطقه‌ای و بین‌المللی تبدیل شده چراکه این شعار نفی شیطان و دشمن است.


ارسال نظرات