فرماندار ابرکوه در حاشیه راهپیمایی 13 آبان گفت: «مرگ بر آمریکا» تنها یک شعار نیست؛ بلکه از فطرت استکبارستیزی مردم برمی خیزد که همچون دژی نفوذ ناپذیر در مقابل دشمنان عمل می کند.
کد خبر: ۸۵۸۹۹۸۹
|
۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از ابرکوه: سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه در حاشیه راهپیمایی 13 آبان، ضمن بیان اینکه استکبارستیزی فلسفه قیام عاشورا است ابراز کرد: هزاران شهید دانش آموز و دانشجوی جنگ تحمیلی پروش یافته و درس آموخته مکتب عاشورای حسینی بودند که در مقابل مستکبرین قد علم کرده و در راه مبارزه با استکبار لحظه ای درنگ نکردند.     

رسولی با اشاره به حضور چشمگیر دانش آموزان و دانشجویان در راهپیمایی خاطر نشان کرد: استکبار در پی نفوذ به کشور و ضربه زدن به نظام است. اما مردم ولایی و با بصیرت ایران با حضور و سردادن شعارهای ضد استکباری خود دژی نفوذناپذیر در برابر دشمن ساخته اند؛ چرا که می دانند تضعیف روحیه استکبار ستیزی برابر است با ضعف انقلاب.
وی با تأکید بر اینکه برخی به دنبال حذف شعار «مرگ بر آمریکا» هستند و این را بارها در مذاکرات مطرح کردند، افزود: «مرگ بر آمریکا» تنها یک شعار نیست بلکه از فطرت استکبارستیزی مردم برمی خیزد و علاوه بر تقویت بنیه دیپلماسی کشور به دشمن اجازه نمی دهد که از زیر بار تعهداتش شانه خالی کند.  
فرماندار ابرکوه تصریح کرد: راهپیمایی مردم در یوم الله 13 آبان نه تنها با اجرای برجام مغایرتی ندارد بلکه باعث هر چه بهتر اجرایی شدن آن می شود و راه نفوذ را بر بیگانگان می بندد و اجازه خیال بافی های موهوم را به آمریکا نمی دهد.
رسولی در خاتمه گفت: راهیپیمایی 13 آبان مقارن با چهلمین روز درگذشت حجاج در فاجعه منا می باشد، لذا مردم غیور ایران که زخمی بزرگ و عمیق از این حادثه بر دل هایشان برای همیشه به جا مانده است، آل سعود خائن و بی کفایت را همردیف آمریکای جنایتکار در زمره مستکبران به اسلام قرار داده و شعار «مرگ بر آل سعود» و «مرگ بر آمریکا»، تسکینی بر زخم قلوبشان است.

 

ارسال نظرات