خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام رضوی‌راد:

آمریکای جنایتکار منشأ هر فتنه‌ای در جهان اسلام است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) گفت: هر فتنه‌ای که در جهان اسلام است زیر سر آمریکای جنایتکار است.
کد خبر: ۸۵۸۹۹۶۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲
آمریکای جنایتکار منشأ هر فتنه‌ای در جهان اسلام استبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام محمد رضوی‌راد در جلسه گردهمایی فرهنگ نهادی و حرفه‌ای سپاه با موضوع ترویج روحیه استکبارستیزی و مقاومت به مناسبت یوم الله 13 آبان و روز دانش‌آموز و تسخیر لانه جاسوسی استکبار جهانی آمریکای جنایتکار در جمع رزمندگان تیپ 32 انصار الحسین(ع) بر گزار شد، اظهار داشت: هر فتنه‌ای که در جهان اسلام است زیر سر آمریکای جنایتکار است.

وی با بیان اینکه شیطان اصلی در دفاع مقدس و بانی اصلی جنگ و پشتیبان آن آمریکا و حامیان آن بود، افزود: دشمن اصلی ما و انقلاب اسلامی آمریکاست بنابراین نباید روز 13 آبان را فراموش کنیم چراکه روز مبارزه و استکبارستیزی است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان داشت: آمریکا این خوی استکباری خود را در جریان اخیر مذاکرات هسته‌ای نیز نشان داد بنابراین مسئولین اجرایی کشور ما نباید به این شیطان بزرگ اعتماد داشته باشند.

وی ب بیان اینکه نباید عزت، اقتدار،عزم و اراده و ایمان ما نسبت به گذشته کاسته شود، عنوان کرد: باید محکم و مستحکم‌تر در مقابل زیاده‌خواهی آمریکا ایستاد.

رضوی‌راد با اشاره به بیانات بنیانگذار انقلاب اسلامی و معمار کبیر انقلاب که فرمود «آمریکا شیطان بزرگ است و او را زیر پا می‌گذاریم» تصریح کرد: ما صادقانه در میدان هستیم و پیروزی را خداوند نصیب ما می‌کند و به اذن و اراده الهی خداوند ما را بر دشمنان اسلام پیروز خواهد کرد.

*دعوت به ارتباط با امریکا دعوت به ذلت است

وی در ادامه سخنانش عنوان کرد: شهدای جهان اسلام که در راه اسلام و تحقق آیات الهی شهید شده‌اند جزء شهدای ما هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ابراز داشت: ما انقلاب کردیم که استکبار جهانی و جهانخواران را به خاک مذلت بکشانیم اصل به وجود آمدن انقلاب مبارزه با ظالم و مستکبرین است و ذلت رژیم پهلوی بعد از انقلاب به عزت امروز تبدیل شده این اثر خون شهدای انقلاب اسلامی است و راه پیروزی استقامت و پایداری در برابر آمریکاست.

وی بیان داشت: «هیهات من الذله» امام حسین(ع) به ما آموخت نباید زیر بار ذلت و ظلم برویم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان همدان با بیان اینکه تقابل جبهه حق و باطل همیشگی است، گفت: یا باید در جبهه حق بود یا در جبهه باطل، نمی شود در هر دو جبهه فعالیت کرد.

رضوی‌راد ادامه داد: کسانی که امروز ما را به ارتباط با آمریکا دعوت می‌کنند در واقع ما را به ذلت دعوت می کنند و زیر بار ذلت می‌روند، ننگ بر کسانی که خون شهیدان را نا دیده می گیرند و دم از آمریکا می زنند.

وی خاطرنشان کرد: مدافع جبهه حق باید پیرو ولایت فقیه و جبهه حق و گوش به فرمان مولا و مقتدای خویش باشد همان گونه که شهدای مدافع حرم با بصیرت راه خود را انتخاب کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات