امام جمعه صومعه سرا:

13 آبان مظهر عینی استکبارستیزی است

امام جمعه صومعه سرا با بیان اینکه راهپیمایی یوم الله 13 آبان مظهر عینی استکبارستیزی ملت فهیم و انقلاب ما است، گفت: این راهپیمایی فقط به قشر خاصی مثل دانش آموزان تعلق ندارد و همه افراد باید جدی در آن مشارکت کنند.
کد خبر: ۸۵۸۹۹۶۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از صومعه سرا، حجت‌الاسلام و المسلمین اسماعیل صدیقی در مراسم راهپیمایی ۱۳آبان در این شهرستان اظهار کرد: از مردم همیشه درصحنه و انقلابی صومعه سرا تقدیر می‌شود  که همچون گذشته حماسه‌ای دیگر را خلق کردند و در این راهپیمایی حاضر شدند.

وی افزود: تا زمانی که خوی استکبار در آمریکا وجود دارد شعار مرگ بر آمریکا نیز در ایران ادامه خواهد داشت و مردم ایران هرسال پرشورتر در راهپیمایی ۱۳ آبان شرکت می‌کنند.

امام جمعه صومعه‌سرا با بیان اینکه باید بدانیم که دشمن از دشمنی دست برنداشته است و هر روز به دنبال توطئه‌ای است که به کشور آسیب وارد کند، بیان کرد: به کوری چشم دشمنان، مردم و جوانان ایران مومن، مبارز و اهل انقلاب هستند و در مناسبت‌های مختلف و فرهنگی و مذهبی همیشه حضور  پرشور دارند.

حجت‌الاسلام صدیقی با بیان اینکه راهپیمایی یوم الله 13 آبان مظهر عینی استکبارستیزی ملت فهیم و انقلاب ما است، اضافه کرد: این راهپیمایی فقط به قشر خاصی مثل دانش آموزان تعلق ندارد و همه افراد باید جدی در آن مشارکت کنند.

وی افزود: امروز که کشور ما از هر سو مورد هجمه‌های دینی و فرهنگی قرار دارد، بنابراین نیاز است که در برابر دشمنان حفظ وحدت کنیم و در این راهپیمایی حضور فعال داشته باشیم.

امام جمعه صومعه‌سرا اضافه کرد: مردم همیشه در صحنه و ولایتمدار ایران در 13 آبان ثابت کردند که با توکل بر خداوند و توان و قدرت خود می‌توانند استکبار و استعمار را به خاک ذلت بکشانند و به همه قدرت‌های شیطانی نشان دادند که از درون پوچ و پوشالی هستند.

حجت‌الاسلام صدیقی خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز بار دیگر نه تنها نقش بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمنان داشت، بلکه اقتدار ملی ایران را نشان دهد و اثبات کرد که ملت ایران در مسیر آرمان‌ها و اهداف خود همچنان پابرجا و استوار است.

به گزارش بسیج؛ شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «دانشجو بیدار است از آمریکا بیزار است» و «مرگ بر آل سعود» از جمله شعارهایی بود که در طول مسیر راهپیمایی سرداده شد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردهایی بر ضرورت تداوم مبارزه با ظالمان و حمایت از مظلومان در جهان تاکید کردند.

در ادامه قطعنامه ۱۳ آبان در حضور جانشین فرمانده سپاه، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان صومعه سرا توسط یکی از دانش آموزان قرائت شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار