معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان:

آمریکا مظهر بارز استکبار است

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان گفت: امروز آمریکا نه فقط به عنوان یک کشور بلکه به عنوان مظهر استکبار و شیطان بزرگ در جهان باید قلمداد کرد.
کد خبر: ۸۵۸۹۹۵۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گیلان از رضوانشهر؛ عیسی خیری در جمع راهپیمایان یوم الله 13 آبان با اشاره به جنایات متعدد بشری از سوی آمریکا اظهار کرد: امروز در دنیا در هرجا که فتنه و جنگی برپاست از سوی آمریکا است.

وی با اشاره به مذاکرات 5+1 با ایران اسلامی تصریح کرد: تیم مذاکره کننده آمریکایی برای فریب دادن طرف ایرانی ما حتی متوسل به گریه هم شدند که در تاریخ اسلام دیدیم که معاویه نقشه خود را در جنگ صفین و در قرآن بر سر نیزه نمودن چگونه عملیاتی نمود.

معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با اشاره به حیله گری های آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی افزود: آمریکایی ها می خواهند به ما دست بدهند اما زیر دستکش مخملی آنها دست چدنی وجود دارد، آنها به ما لبخند می زنند اما در دلشان کینه و نفرت عمیق از انقلاب و مردم ایران اسلامی دارند.

خیری به وضعیت منطقه غرب آسیا نیز اشاره کرد و گفت: امروز می بینیم که آمریکایی ها با به راه انداختن گروه های تروریستی همچون داعش باعث شدند که حدود یکصدوپنجاه هزار نفر از آوارگان سوری به طرف غرب مهاجرت می کنند و خودشان را به دریا انداختند تا از دست گروه های تروریستی در امان بمانند.

وی ادامه داد: متاسفانه آوارگان سوری وقتی وارد قاره سبز اروپا می شوند، اروپایی ها شرط ماندن و زندگی در این قاره را مسیحی شدن آنها می دانند.

خیری با اشاره به همراهی برخی از سردمداران عربی با جریان صهیونسیم و آمریکا گفت: متاسفانه می بینیم که امروز آمریکایی ها با به راه انداختن جنگ های نیابتی در منطقه غرب آسیا باعث شدند رژیم جنایتکار آل سعود به بهانه حفظ منافع منطقه و استکبار بر سر مردم بی دفاع و مظلوم یمن بمب بریزد و بسیاری از آنها از جمله کودکان آنها را به شهادت برسانند.

وی در پایان رمز پیروزی بر دشمنان انقلاب اسلامی را پیروی محض از مقام معظم رهبری دانست و خاطرنشان کرد: با رهنمودهای مقام معظم رهبری در عرصه اقتصادی و با بهره گیری از الگوی اقتصاد مقاومتی از سد دشمن عبور خواهیم کرد و اجازه نفوذ سیاسی، فرهنگی و ... را به دشمن نمی دهیم.

 

ارسال نظرات