مسئول روابط عمومی سپاه عسلویه خبر داد:

مراسم 13 آبان در 4 شهر از عسلویه بر گزار شد

مسئول روابط عمومی سپاه عسلویه از برگزاری مراسم 13 آبان در 4 شهر از شهرهای شهرستان عسلویه خبر داد.
کد خبر: ۸۵۸۹۹۵۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸

اصغر بحرینی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در عسلویه ضمن اعلام این خبر گفت: مراسم باشکوه راهپیمایی روز 13 آبان با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل امروز با حضور دانش‌آموزان، کارکنان سپاه عسلویه، صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و اقشار مختلف مردم و مقامات محلی در این شهر برگزار شد.

بحرینی با اشاره به اینکه راهپیمایی 13 آبان در چهار شهر و روستای عسلویه برگزار شد، ادامه داد: این راهپیمایی در شهرهای نخل تقی، عسلویه، چاه مبارک و روستای بیدخون با حضور گسترده و با بصیرت مردم، دانش آموزان و کارکنان نهادهای مختلف برگزار شد.

وی با بیان اینکه راهپیمایی در عسلویه از شبکه بهداشت تا سالن ورزشی شهید ابراهیمی ادامه داشت، تصریح کرد: راهپیمایان با شعارهایی چون، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ بر ضد ولایت فقیه، بار دیگر تعهد خودبرای تحقق آرمان‌های مقدس اسلام و انقلاب را به نمایش گذاشتند.

مسئول روابط عمومی سپاه عسلویه اضافه کرد: حضور نسل‌ های سوم و چهارم انقلاب در کنار نسل اولی‌ها، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و مدیران و کارکنان سپاه و صنعت نفت در این راهمیپایی که نشان دهنده پایبندی اقشار مختلف مردمی به آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی است از ویژگی های قابل توجه این مراسم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات