جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران

امت ما بیش از پیش در مقابل استکبار جهانی خواهد ایستاد

نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران کشور گفت: استکبار جهانی باید بداند که امت ما با هیچ فتنه و تحریم از پا نخواهد افتاد و بیش از پیش و تا زمان نابودی استکبارجهانی در مقابل ظلم واستکبار ایستادگی خواهد و ساکت نخواهد شد.
کد خبر: ۸۵۸۹۹۴۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج در استان چهارمحال وبختیاری؛ حجت‌الاسلام عبدالله حاجی صادقی امروز در تظاهرات عاشورائیان استکبارستیز 13 آبان در بین مردم استان چهارمحال وبختیاری، با اشاره به  شهادت یکی از سرداران بزرگ استان در دفاع از حرم اظهار کرد: سه مناسبت ایدر این روز بزرگ ن  نهفته است که این روز را تجلی استکبارستیزی کرده است که باید شهادت سردار سلیمانی، یکی از مدافعین حرم حضرت زینب را نیز باید به آن افزود.
وی افزود: این سردار عزیز و باسابقه پس از حضور خود در جبهه های حق علیه باطل در سوریه برای دفاع از حرم مطهر حضرت زینب حضور داشت که درنهایت با افتخار به شهادت رسید و جان خود را فدا کرد.
نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران کشور تصریح کرد: باید خدا راشار باشیم چرا که رهبری داریم که قدرت را در برابر شیطان بزرگ ایستاده است و باید خدا راشکر کنیم بخاطر امتی ولایتمدار و با تلاش آنها به انقلاب جمهوری اسلامی رسیده ایم.
حاجی صادقی در ادامه با بیان اینکه انقلاب ما ماهیت الهی دارد،خاطرنشان کرد: امت جمهوری اسلامی ایران ریشه روحیه استکبارستیزی خود را در قرآن یافت و آموخت که برای پیوستن به خدا و جداشدن از طاغوت باید روحیه استکبارستیزی داشته باشد و این عاملی برای حیات انقلاب ما است.
وی بیان کرد: امت ما فریب و نیرنگ‌های نفوذها و بازیهای دشمن را برای نابودی انقلاب ما نمی‌خورد و باید مردم هوشیارباشند و فریب شیطان بزرگ را برای استحاله نظام را نخورند.
نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران کشور گفت:مردم باید بدانند که دشمنان نظام و انقلاب همچنان به دنبال فریب دادن هستند و با فتنه های جدید وارد عمل می‌شوند و مردم باید همچنان مثل گذشته ثابت قدم باشند.
حاجی صادقی به برجام اشاره کرد و اظهار کرد: شرایط بعد از برجام از اهمیت زیادی برخوردار است و نفوذ در حاکمیت و ارزش‌های این کشور یکی از فتنه های جدید استکبار است که باید در این لحظات همگی پیرو امام باشیم.
وی با بیان اینکه جهانیان از بصیرت نامه مقام معظم‌ رهبری(مدظله العالی) که درخصوص برجام نوشته شده بود متحیر ماندند گفت: این نامه یک عزت‌مندی برای مسئولان است که فانوسی برای روشن کردن راه بود.
نماینده ولی فقیه سپاه پاسداران کشور خاطرنشان کرد: آمریکا باید بداند که امت ما از هیچ راهی همچون فتنه،تحریم‌ها از پا نیافتادند و نخواهند افتاد و تا زمان نابودی استکبار جهانی ساکت نخواهیم نشست.
ارسال نظرات