خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ گفت: استکبار ستیزی و مبارزه با طاغوت یکی از اصول مبارزاتی امام حسین(ع) بود.
کد خبر: ۸۵۸۹۹۳۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳
استکبارستیزی از اصول مبارزاتی امام حسین(ع) بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از کبودراهنگ، همزمان با ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) نشست سیاسی و بصیرتی با حضور بسیجیان کبودراهنگی، با حضور مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ در مسجد امیرالمومنین شهرستان کبودراهنگ برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ با تسلیت به مناسبت سوگواری سید و سالار شهیدان بیان کرد: یکی از اصول مبارزاتی امام حسین(ع) استکبارستیزی و مبارزه با هرگونه سازش با رژیم طاغوت بود.

حجت‌الاسلام علی دانیالی خاطر نشان کرد: این اصل مبارزاتی از آیات قرآن و برنامه‌های پیامبران نشأت گرفته که این اصل در آیه 256 سوره بقره بیان شده و خداوند در این باره می فرمایند «کسی که به طاغوت و هر موجود طغیانگر و شیطان کفر بورزد و به خدا ایمان بیاورد به محکم ترین دستگیره الهی چنگ زده است».

وی افزود: راه و روش پیامبران الهی بر این بوده که همواره مردم را به بندگی الهی دعوت می کردند و از ظالمین و استکبار بر حذر می داشتند و امام حسین(ع) نیز در قیام خود زیر بار ظلم و ستم یزید نرفت و شعار «هیهات من الذله» سر داد و خون پاک خویش را در راه مبارزه با استکبار و اعتلای اسلام فدا کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه کبودراهنگ با بیان اینکه استکبار ستیزی و مبارزه با طاغوت،یکی از اصول مبارزاتی امام حسین(ع) بود، یادآور شد: مردم امروز ما از امام حسین(ع) این درس را آموختند که با یزید زمان خود یعنی آمریکا و صهیونیست بیعت نکنند و آزادانه و با عزت و افتخار زندگی کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات