سردار افشار:

پوشالی بودن آمریکا با تسخیر لانه جاسوسی مشخص شد

جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) و به دنبال آن ایجاد بصیرت ملت ایران نشان داد این کشور استکباری پوشالی است
کد خبر: ۸۵۸۹۹۳۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج سردار علیرضا افشار روز چهارشنبه در آیین راهپیمایی یوم الله 13 آبان در زاهدان افزود: این اقدام ارزشمند ملت ایران در تسخیر لانه جاسوسی به دیگر کشورهای ستمدیده فهماند که از قدرت پوشالی آمریکا نترسند و همواره برای استقلال و عزت خود حکومت های دست نشانده را کنار بزنند.
وی ادامه داد: دانشجویان پیرو خط امام (ره) فرمان امام و پیشوای خود را با جان و دل پذیرا شدند و با تسخیر لانه جاسوسی نشان دادند که این مکان سفارخانه نیست بلکه جایی برای جاسوسی کل منطقه از جمله عراق، شوروی سابق و افغانستان است.
جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: آمریکایی ها در لانه جاسوسی علاوه بر توطئه در داخل ایران با بکارگیری دستگاه های پیشرفته در مرزهای ایران برای رصد کشورهای مختلف به دنبال توطئه در این منطقه بودند.
سردار افشار با بیان اینکه بصیرت دانشجویان پیرو خط امام(ره) تسخیر لانه جاسوسی را در پی داشت، افزود: نشان دادن اینکه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند از مهم ترین دستاوردهای این تسخیر برای ملت ایران بود.
وی گفت: آمریکا به عنوان یک کشور جنایتکار در طول عمر انقلاب اسلامی همواره ضمن عذرخواهی از ملت ایران به دنبال دراز کردن دست دوستی بود اما در عمل علیه کشور ما توطئه می کرد.
وی تصریح کرد: مرگ بر آمریکا از سوی ملت ایران بخاطر رفتار این کشور علیه ایران اسلامی است به طوری که این شعار سمبل مقاومت، عزت، استقلال و آگاهی مردم کشور در مقابل استکبار و زیاده خواهی آنان است.
جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح و عضو شورای مرکزی دانشجویان پیرو خط امام راحل در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ادامه داد: این شعار یک شعار احساسی نیست بلکه برآمده از بصیرت و دانش ملت ایران است که هرچه می گذرد آگاهی در این زمینه افزایش می یابد.
سردار افشار افزود: آنچه که باید در پرتو بصیرت دنبال شود وحدت امت اسلامی است زیرا دشمن سعی دارد علاوه بر اختلاف داخلی در ایران بین کشورهای منطقه از جمله شیعه و سنی در نقاط مختلف جهان تفرقه ایجاد کند که در این زمینه داعش را برای اهل سنت و شیعه لندنی را برای شیعیان راه اندازی کرده است.
عضو شورای مرکزی دانشجویان پیرو خط امام در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا افزود: شیعه لندنی، داعش و وهابیت همه توطئه های دشمنان برای به جان هم انداختن مسلمانان و اختلاف و درگیری با یکدیگر است تا رژیم غاصب اسرائیل آزادانه قدس شریف را تسخیر کند.
وی ادامه داد: هم اینک مشاهده می شود که با وجود همه توطئه ها انتفاضه ملت فلسطین نقشه دشمنان را نقش بر آب کرده به طوری که در داخل فلسطین اشغالی قیامی آغاز شده که بزدوی منجر به سقوط این رژیم غاصب صهیونیستی می شود.
وی با بیان اینکه پیروزی امت اسلامی در سایه وحدت امکان پذیر می شود، گفت: مسلمانان باید آگاه باشند که دشمنان با تمام توان و قوا و بکارگیری ترفندهای گوناگون از جمله شبکه های اجتماعی وحدت مسلمانان را نشانه گرفته اند.
وی خاطر نشان کرد: اکنون به برکت بصیرت و آگاهی ملت بزرگ ایران دشمن در مقابل این ملت خاضع شده و از قدرت آن هراس دارد به طوری که حتی در میز دیپلماسی، ایران اسلامی قدرت برتر است.
جانشین معاون فرهنگی و تبلیغات ستاد کل نیروهای مسلح بیان کرد: قدرت ملت ایران است که به دیپلمات ها توان داده تا قاطعانه در مقابل کشورهای استکباری سخن به میان آورند.
سردار افشار با بیان اینکه سیستان و بلوچستان گلی از گلستان ایران است گفت: مردم فهیم این استان با بصیرت و آگاهی همه توطئه های دشمنان را نقش برآب کرده اند که این بسیار ارزشمند است.
وی بیان کرد: امنیت حاکم بر این منطقه ناشی از وحدت و همبستگی شیعه و سنی و آحاد مردم این استان است.
وی ادامه داد: دشمنان نظام همواره از آبادانی و توسعه این منطقه نگران بوده اند به طوری که بارها با توطئه های مختلف در صدد ایجاد تفرقه برآمده اند که خوشبختانه همه این نقشه های شوم در سایه وحدت و همبستگی شیعه و سنی در این استان نقش بر آب شد.
راهپیمایی 13 آبان همزمان با سراسر کشور در بیش از 50 نقطه استان سیستان و بلوچستان برگزار شد
ارسال نظرات