در تظاهرات سراسری یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی سال 1394 قطعنامه‌ای در 8 بند قرائت شد.
کد خبر: ۸۵۸۹۸۷۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸
به گزارش"خبرگزاری بسیج سپاه ثارالله استان کرمان"در تظاهرات سراسری یوم الله 13 آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی سال 1394 قطعنامه‌ای در 8 بند قرائت شد.

 متن کامل این قطعنامه بدین شرح است:

السلام علیک یا ابا عبدالله و علی الارواح التی حلت بفنائک

با سلام و درود بر سرور آزادگان عالم حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و گرامیداشت یاد و خاطره دانش‌آموزان و دانشجویان شهید و غیوری که با پیروی از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) سیزدهم آبان ماه را به یکی از مهم‌ترین روزهای عزت و افتخار و ایستادگی در مقابل ظلم و استکبار تبدیل نمودند، اینک که اقتدار عظیم حاصل از پیگیری استکبارستیزی ایران اسلامی و همراهان منطقه‌ای، مانع یکه‌تازی آمریکای مستکبر در منطقه راهبردی غرب آسیا شده است، ما شرکت‌کنندگان در تظاهرات سراسری یوم‌الله 13 آبان که روز تبلور خشم الهی و انقلابی ملت ایران علیه «شیطان بزرگ» آمریکای جنایتکار است، با اعتماد به نصرت الهی و اعتقاد بر استکبارستیزی عقلانی ملهم از عاشورای حسینی و ندای هیهات منا الذله، مرگ بر آمریکا، مواضع خود را با بانگ رسای الله‌اکبر و خامنه‌ای رهبر به جهانیان اعلام می‌داریم.

1 - ما شرکت‌کنندگان در این تظاهرات عظیم، وحدت و یکپارچگی و همدلی و همزبانی ملی ، حول محور «ولایت فقیه» و پیروی از آموزه های امام راحل و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی را ضامن تثبیت عزت و پیشرفت کشور و مهم‌ترین عامل شکست و ناکامی‌های اردوگاه استکبار در همه عرصه‌ها می‌دانیم.

2 - ما شرکت‌کنندگان در این تظاهرات ضد استکباری، آمریکا را همچنان شیطان بزرگ و مبارزه با استکبار را مبارزه‌ای منطقی، خردمندانه و متکی بر تجربیات تاریخی و اعتقادی خود دانسته و ضمن تأکید بر رعایت کامل شروط و ملاحظات دوراندیشانه و راهبردی مقام معظم رهبری در اجرای «برجام»، هرگونه تخطی از این امر را مصداق کامل نادیده گرفتن مصالح ملی و تضییع حقوق ملت عزیز ایران می‌دانیم.

3 - ملت بیدار ایران اسلامی، فتنه تروریستی «داعش» و ظهور «تروریسم تکفیری» در منطقه را مولود سیاست‌های خصمانه آمریکا در منطقه به‌منظور امنیت‌سازی برای رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی دانسته و اقدامات مداخله‌جویانه جبهه حامیان تروریسم در عراق و سوریه را محکوم می‌ کند.

 

4 - ملت مسلمان و انقلابی ایران، جان باختن تعداد زیادی از حجاج بیت‌الله الحرام در حوادث غم‌انگیز مکه و منا را نشانه سوء مدیریت و بی‌کفایتی رژیم آل‌سعود دانسته و با تأکید بر فراموش‌ناپذیری این جنایات بزرگ؛ چاره‌اندیشی کشورهای اسلامی برای مدیریت مناسک حج را ضرورتی برای تأمین امنیت همه‌جانبه حجاج می‌داند.

5 - ما تظاهرکنندگان یوم‌الله 13 آبان، کشتار مردم مظلوم و مسلمان یمن که در سایه سکوت مجامع بین‌المللی و حمایت‌ ظالمانه آمریکا انجام می‌شود را محکوم نموده و ادامه کودک‌کشی و جنایات وحشیانه آل‌سعود را مقدمه گسترش تنفر و انزجار مسلمانان و اضمحلال آن رژیم پلید و نابودی آنان می‌دانیم.

6 - ملت سرافراز ایران ، حمایت از ملل مظلوم و مسلمانان جهان به‌خصوص ملت مظلوم فلسطین، یمن، سوریه، عراق ، افغانستان و بحرین را وظیفه دینی و الهی خود دانسته و رفتار غاصبانه و خباثت‌آمیز رژیم منحوس و غاصب صهیونیستی در اهانت به حریم مقدّس مسجدالاقصی را شدیداً محکوم می‌نماید.

7 - ما شرکت‌کنندگان در این تظاهرات پرشور ، ضمن تأکید بر اجرای هرچه سریع‌تر سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، از مسئولان کشور می‌خواهیم که منازعات درونی ، آنان را از دشمنان اصلی به‌ویژه آمریکای کینه‌توز غافل نساخته و بدون توجه به نرمش‌های ظاهری دشمن حیله‌گر با مسدود‌نمودن راه هرگونه نفوذ دشمن، هوشیارانه از منافع و آرمان‌های ملت و جمهوری اسلامی حفاظت و پاسداری نمایند.

8 - ما شرکت‌کنندگان در این تظاهرات ملی، ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت امام(ره) و شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی و بیعت مجدد با ولی امر مسلمین ، مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) منویات و رهنمودهای معظم‌له در عرصه‌های گوناگون را "فصل‌الخطاب" دانسته و بر لزوم تلاش قوای سه‌گانه و تمامی جریانات و جناح‌های سیاسی معتقد به انقلاب و نظام برای به‌کارگیری ظرفیت‌ها و فرصت‌های موجود در جهت تحقق آن تأکید می‌کنیم.

والسّلام علیکم و رحمه الله و برکاته

13 آبان 1394 -21 محرم 1437 - 4 نوامبر 2015

مرگ بر آمریکا مرگ بر اسرائیل مرگ بر استکبار

ارسال نظرات