خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط:

پیام 13 آبان پیام نهضت حسینی امام خمینی (ره) و مبارزه با استکبار است

حجت الاسلام کاظم عبدالی گفت: یکی از مهم‌ترین پیام‌های جهانی انقلاب اسلامی که همزاد انقلاب و نهضت حسینی امام خمینی (ره) است.
کد خبر: ۸۵۸۹۸۳۴
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام عبدالی در ادامه گفت : سیزده آبان ماه یادآور سه رویداد بسیار مهم در سرزمین ایران اسلامی است، رویداد تبعید حضرت امام خمینی (ره)در سال43 شهادت جمعی از دانش آموزان توسط رژیم شاهنشاهی در سال 57 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال 58 می باشد.

وی در خصوص این سه رویداد بزرگ اضافه کرد: رویداد اول زمینه ساز انقلاب اسلامی شد ورویداد دوم پیروزی انقلاب اسلامی را سرعت بخشید ورویداد سوم که با توجه به ابعاد گسترده و تاثیرات عمیق آن که امام راحل از آن به عنوان انقلاب دوم تعبیر کردند زمینه تثبیت و استمرار انقلاب را فراهم نمود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه ناحیه شوط با اشاره به دستاورد های 13 آبان افزود: خاتمه دادن رابطه سلطه جویانه آمریکا با نظام نوپای جمهوری اسلامی، بازگشت مردم به صحنه حاکمیت گفتمان انقلاب اسلامی امام (ره)که زمینه ساز تثبیت جمهوری اسلامی در برابر توطئه ی گروهک های ضد انقلاب شد ،دفع تجاوز رژیم بعثی صدام و فصل جدیدی در ایجاد خود باوری و روحیه ((ما می توانیم ))در جامعه به وجود آورد.

وی افزود: اگر بخواهیم در یک جمله نتایج این حوادث را واکاوی کنیم به این نتیجه می رسیم که اراده پروردگار متعال برتمامی اراده های شیطانی غالب شد وترفند ها وتوطئه های آنها برای به سقوط کشاندن انقلاب نوپای ایران اسلامی ناکام ماند.

وی در پایان سخنانشان با بیان اینکه ما باید 13 آبان امسال را باشکوه تر از سال های قبل برگزار کنیمگفت: باید از فضای محرم و برکات قیام ابا عبدالله الحسین (ع) در راستای تبیین ، تحلیل و چرایی مبارزه با استکبار دمیدن و روح تازه به مراسم یوم‌الله 13 آبان داد.

ارسال نظرات