خبرهای داغ:

جلسه حلقه مربیان صالحین در ناحیه شوط برگزار شد

جلسه حلقه مربیان صالحین با حضور مربیان و سرمربی صالحین بسیج به همت تعلیم تربیت ناحیه شوط در حسینیه امام خمینی (ره) ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۹۸۳۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول تعلیم تربیت ناحیه شوط هدف از تشکیل این جلسه را بررسی راه کارهایی درجهت ارتقای کیفی حلقه های صالحین و همچنین ارزیابی عملکرد حلقه های صالحین پایگاه ها دانستند.

ستوانیکم پاسدار احد هاشم پور در ادامه سخنانش تأکید کرد: مربیان تربیتی حوزه ها میبایست به بحث احکام و مسائل شرعی مربیان اهمیت دهند و همانطور که مباحث اعتقادی و تربیتی را با مربیان کار می کنند به یادگیری نماز و احکام نماز جوانان و نوجوانان نیز اهمیت دهند.

مربیان حلقه های صالحین در ادامه به ارائه مباحثی با محوریت احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر و آسیب های ماهواره برخانواده پرداختند.

مسئول تعلیم و تربیت ناحیه شوط در بخش دیگری از اظهارات خود به آثار مخرب ماهواره برخانواده و جامعه اشاره کرد و افزود: ترویج خانواده های لجام گسیخته ، عادی جلوه دادن خیانت همسران به یکدیگر ،برداشته شدن احترام فرزندان نسبت به والدین و بی اهمیت جلوه دادن حجاب از جمله آثار مخرب شبکه های ماهواره ای فارسی زبان است.

ایشان هویت زدایی، بی بند وباری ،نشانه گرفتنجوانان و نوجوانان ایرانی و مخدوش شدن رابطه دختران و پسران را از جمله اهداف جنگ نرم دشمن برشمرد.

سرهنگ مهدی رضوی فرمانده ناحیه شوط در آخر جلسه اشاره ای به وضوع بصیرتی و سیاسی روز داشتند و تأکید کردند نباید فرمایشات رهبری فراموش شود و میبایست همیشه نگاهمان و توجهمان به فرمایشات و فرامی رهبری باشد.

ارسال نظرات