خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با تأکید بر اینکه آمریکای ۲۰۱۵ با آمریکای ۳۰ - ۴۰ سال پیش تفاوتی ندارد و آمریکا همان آمریکاست، گفت: سلطه‌گری، جنایت و خونریزی اساس دولت آمریکاست.
کد خبر: ۸۵۸۹۸۲۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، داوود گودرزی در جمع راهپیمایان ۱۳ آبان در میدان امام خمینی(ره) شهر همدان عنوان کرد: اگر مبارزه را کنار بگذاریم عزت خود را از دست‌ داده‌ایم و به کشوری بی‌اثر در دنیا تبدیل می‌شویم.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ایران محور دنیاست، ادامه داد: ۳۶ سال راه‌رفته را نباید به‌راحتی از دست بدهیم کما اینکه هم‌اکنون نیز پیشرفت‌های منطقه‌ای کاملاً مشهود است.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور در ادامه بابیان اینکه امسال ۳۷ امین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در پیش داریم، گفت: در راهپیمایی ۱۳ آبان امسال پیام‌های جدیدی را برای دشمنانمان صادر خواهیم کرد.

وی بابیان اینکه آمریکا دشمن شماره یک ملت ایران بوده و است و ۶۲ سال جنایات آمریکا علیه ایران به‌راحتی فراموش نمی‌شود، ادامه داد: از کودتای ۲۸ مرداد ۳۲ تاکنون که مصدق برای حمایت از سوی آمریکایی‌ها اقدام کرد اما با کودتا روبرو شد تاکنون جنایت‌های آمریکا علیه ایران ادامه دارد.

گودرزی با اشاره به وجود ۱۷ هزار شهید ترور در ایران و اینکه شهدا به دست منافقان کوردل به شهادت رسیده‌اند، گفت: تحریم‌های اقتصادی علیه ایران از زمان کارتر رئیس‌جمهور امریکا در سال ۵۹ علیه ایران آغاز شد و به‌طور حتم حافظه تاریخی ملت ایران این حوادث را هیچ‌گاه فراموش نخواهد کرد.

وی با تأکید بر اینکه آمریکای ۲۰۱۵ با آمریکای ۳۰ - ۴۰ سال پیش تفاوتی ندارد و آمریکا همان آمریکاست، گفت: سلطه‌گری، جنایت و خونریزی اساس دولت آمریکاست.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور بابیان اینکه دکترین آمریکا خون‌ریزی بوده و ۳۶ سال با ملت ایران جنگیده است، گفت: اوباما یک ماه پیش در دانشگاه امریکا تنها راه برای ورود به ایران را توافق با مذاکره اعلام کرد.

وی بابیان اینکه در مقابل زورگو باید ایستاد کما اینکه در هشت سال جنگ تحمیلی ایران دست‌خالی بود اما در مقابل آمریکا کوتاه نیامد، ادامه داد: مدعیان خط امام باید حرف‌های امام در خصوص آمریکا را یادآوری کنند.

گودرزی با تأکید بر اینکه ایران ۳۶ سال مقاومت کرد و اکنون در اوج اقتدار بوده و نفوذ معنوی ایران در منطقه آشکار و مشهود است، افزود: این رخداد در شرایطی است که از ابرقدرت امریکا تنها ژست رسانه‌ای آن باقی‌مانده است.

وی بابیان اینکه ابرقدرت بودن شاخصه‌هایی دارد و در ۱۵ سال گذشته حتی یک حرف آمریکایی‌ها نیز در منطقه غرب آسیا به کرسی ننشسته و این نشان می‌دهد که آمریکا دیگر ابرقدرت نیست، گفت: آمریکایی‌ها هنگامی‌که مقاومت ایران اسلامی را دیدند از درِ دوستی واردشده‌اند تا به ایران ضربه بزنند.

گودرزی بابیان اینکه آمریکا مهار ایران و اسلام را هدف قرار داده و برای تأمین امنیت اسراییل باید ایران را مهار کند، گفت: رسیدن به نفت منطقه غرب آسیا نیز که ضامن منافع اقتصادی امریکاست از دیگر اهداف آمریکایی‌هاست.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور بابیان اینکه نقشه‌های امریکا طوری برنامه‌ریزی‌شده تا بحران منطقه را فراگیرد و مسلمانان به جان هم بیفتند، ادامه داد: در این وادی آمریکا ژست مبارزه با تروریست به خود گرفته تا مظلوم‌نمایی کند.

وی بابیان اینکه سیاست آمریکا هنوز تغییری نکرده و خوی استکباری دارد و هدفش براندازی ایران است، گفت: آشتی ملت ایران به چهار دلیل نشدنی است.

گودرزی بابیان اینکه آمریکا هنوز دست دوستی به‌سوی ایران دراز نکرده است و روز به روز بر تحریم‌ها و تهدیدها می‌افزاید، گفت: خوی استکباری آمریکا نیز همچنان پابرجاست و ما و آمریکایی‌ها اختلاف مبنایی داریم.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور بابیان اینکه امریکا کودک کش، سلطه‌گر و ظالم است و کشتار در یمن نمونه آن است، گفت: هر جا ظالمی وجود داشته باشد با تمام قدرت مقابلش می‌ایستیم.

وی بابیان اینکه مسلمان بودن ما اجازه نمی‌دهد که نسبت به اطرافمان بی‌تفاوت باشیم، گفت: ما استکبارستیزیم و رفتارمان مبنای قرآنی و عقلانی دارد.

گودرزی با تأکید بااینکه ملت ایران شعار «مرگ بر امریکا» را از یاد نمی‌برند، گفت: امنیت کشور ایران دستاورد بزرگ انقلاب است.

وی با تأکید بااینکه برای امنیت باید در خارج از مرزها بجنگیم، گفت: آمریکا به دنبال راه‌اندازی جنگ‌های نیابتی است تا منطقه را به هم بریزد.

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور با تأکید بر اینکه باید واقع‌بین باشیم و فریب دشمن را نخوریم گفت: باید مقتدرانه پای میز مذاکره بنشینیم و بدانیم که عزت ایران در استقلال کامل آن، کاهش وابستگی‌های اقتصادی و حفظ اقتدار است.

انتهای پیام/


اخبار مرتبط
ارسال نظرات