خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه نقده:

دشمنی آمریکا با ایران ماهیّتی است

معاون هماهنگ کننده سپاه نقده در بدرقه كاروان راهيان نور دانش آموزاي به مناطق عملياتي گفت: ماهیت انقلاب اسلامی ایران استکبار ستیزی است.
کد خبر: ۸۵۸۹۸۲۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار منصور یوسفی در مصاحبه خبري با خبرنگاران شهرستان اظهار نمود، انقلاب اسلامی ایران تنها انقلاب اصیل معاصر است که علیرغم همه فشارها و توطئه ها همچنان پویاست.

وی با اشاره به تبدیل شدن اکثر انقلاب های شکل گرفته در قرنهای اخیر که پس از مدتی با فاصله گرفتن از آرمان های مورد نظرش تبدیل به رژیمی دست نشانده شده، انقلاب اسلامی ایران را تنها نظامی دانست که از آغاز شکل گیری تاکنون به دلیل ماهیت خود همچنان مردمی مانده است.

یوسفی، استکبارستیزی و حمایت از مستضعفان عالم را دو ویژگی مهم و غیرقابل تغییر انقلاب اسلامی دانست که همواره مورد تأکید حضرت امام(ره) بود و امروز هم مقام معظم رهبری همان سیره و روش را ادامه میدهد.

معاون هماهنگ کننده سپاه نقده دشمنی آمریکا با ایران را به دلیل ماهیت فرهنگی و ارزشی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ماهیت انقلاب اسلامی ایران استکبار ستیزی است و دشمن مستکبر هم هر بار به بهانه های مختلف از جمله بحث هسته ای، حمایت از تروریسم، حقوق بشر و غیره این دشمنی را عمیق تر می کند.

وی مراسم 13 آبان را به دلیل نماد استکبار ستیزی آن بسیار حائز اهمیت دانست و از همه دستگاه های فرهنگی خواست تا در برگزار شدن هر چه با شکوهتر آن تلاش ویژه ای داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار