خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت در جلسه پدافند غیرعامل این سپاه ابراز کرد: پدافند غیرعامل تضمین کننده امنیت ملی و حفاظت از انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۸۹۸۱۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ مصطفی حبیبی در جلسه پدافند غیرعامل سپاه سردشت ، با اشاره به ابعاد و زوایای مختلف و متعدد جنگ نرم و نوین دشمنان علیه ملت ها در عصر حاضر، اظهار کرد: باید توجه داشت که رصد و کشف دقیق آسیب ها و نقاط ضعف در داخل کشور می تواند نقش مفید و موثری در شناخت مهاجم در موضوع پدافند غیرعامل داشته باشد.

وی افزود: بدون تردید امروز در عرصه های مختلف کشورهای بیگانه در صدد نفوذ به داخل مرزهای کشورهای هدف را دارند که کوتاهی و غفلت در این زمینه می تواند صدمات جبران ناپذیری به کشور وارد کند.

معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت با بیان اینکه نباید هر پدیده ای را به عنوان تهدید به شمار آورد، گفت: سرمایه گذاری در هر موضوع احتمالی برای تهدید می تواند برای کشور هزینه های هنگفتی را تحمیل کند که بر این اساس لازم است عوامل تهدید به خوبی رصد و شناسائی شوند تا در برخورد با آنها دچار اشتباه نشویم.

وی پدافند غیرعامل را مصون سازی کشور در مقابل تهدیدهای واقعی دانست و اظهار کرد: در این رابطه باید تفاوت بین خود تهدید و عوامل تهدید را مد نظر قرار داد.

این مقام سپاه سردشت یادآور شد: قدرت پاسخ گوئی و بازدارندگی از بخش های مهم و بسیار موثر در پدافند غیرعامل به شمار می رود که باید سرمایه گذاری های مناسب در این موارد به انجام برسد.

وی همچنین اضافه کرد: در موضوع پدافند غیرعامل مولفه های دفاعی مختلفی وجود دارد که باید با تغییر رویکردها نسبت به همگانی سازی آن اقدام شود. حبیبی، آموزش را مهمترین بخش پدافند غیرعامل در شهرستان سردشت عنوان کرد و اظهار کرد: پدافند غیر عامل تضمین کننده امنیت ملی و حفاظت از انقلاب اسلامی است .

ارسال نظرات