خبرهای داغ:
با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت مانور پدافند غیرعامل با هدف آموزش اهمیت آمادگی مقابله با بحران ها برای دانش آموزان و هماهنگی دستگاه های ذی ربط در مدارس این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۹۸۱۷
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در مراسم اجرای این مانور که به صورت نمادین در مدرسه شهید رجایی و با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت، معاون فرمانداری، فرمانده بسیج دانش آموزی و مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان برگزار شد؛ دانش آموزان ضمن اجرای این مانور، آموزش های لازم را به منظور حفظ آمادگی وانسجام وکسب تجربه برای مقابله با حوادث و سوانح فرا گرفتند.

در این مراسم معاون هماهنگ کننده سپاه سردشت در سخنانی با تاکید بر لزوم آمادگی دانش آموزان برای مقابله با هجمه های دشمنان در زمینه های مختلف، گفت: امروز دشمن عرصه جنگ را عوض کرده و از راه فرهنگی وارد شده است.

سرهنگ مصطفی حبیبی با تاکید بر اینکه پدافند غیرعامل، نوعی تفکر و آمادگی برای مقابله با حوادث است، اظهار کرد: دانش آموزان باید آمادگی لازم را برای مقابله با دشمنان در عرصه های مختلف فرهنگی، سایبری و جنگ نرم داشته باشند و در کنار آن آموزش های لازم را نیز برای مقابله با حوادث احتمالی فرا بگیرند.

وی در سخنانی با اشاره به نحوه اجرای مانور پدافند غیرعامل، گفت: این مانور برای مقابله با حوادث وسوانح در زمان بروز حادثه وکسب تجربه ومقابله با جنگ نرم دشمنان ضروری است وهمگان باید تجربه وآمادگی لازم را برای مقابله با حوادث داشته باشند.

در ادامه این مراسم، مانور پدافند غیرعامل با همکاری آموزش وپرورش،هلال احمر، بسیج دانش آموزی واداره آتش نشاني برگزار شد و بر اساس آن دانش آموزان با اجرای پدافند غیرعامل انواع روش های استتار، اختفا، امداد و نجات ومقابله با حوادث غیر مترقبه وحوادث احتمالی ازقبیل آتش سوزی را تمرین کردند.

ارسال نظرات