خبرهای داغ:
به همت حوزه بسیج دانش آموزی سپاه بوکان:

همايش ما زنده ايم در بوکان برگزار شد

همايش بزرگ ما زنده ايم همزمان با سراسر كشور و با حضور بيش از یک هزار دانش آموز دختر بوکانی در فرهنگ سرای سیمرغ اين شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۸۹۷۹۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، همايش بزرگ ما زنده ايم همزمان با سراسر كشور و با حضور بيش از یک هزار دانش آموز دختر بوکانی در فرهنگ سرای سیمرغ اين شهر برگزار شد.

در اين همايش مدیر آموزش و پرورش بوکان در سخنانی عفاف، حجاب، دشمن شناسي و ولايتمداري را از مهم ترین اهداف این همایش دانست و گفت: نهضت ما زنده ایم به منظور تقویت شجاعت،عطوفت، رعایت حجاب و عفاف در میان دختران ایران اسلامی که با الگو برداری از صبر و اسقامت حضرت زینب(س) برای موفقیت تلاش می کنند برگزار می شود.

احمد رحمانی زنده بودن را در زنده نگه داشتن ارزش ها دانست افزود: دختران جوان و نوجوان نسل امروز بايد با تاسی از حضرت زینب(س) در سخت ترين شرايط دست از حجاب، ولايتمداري، مقاومت و دفاع از ارزش ها نكشيدند و تا پاي جان مبارزه كردند که این مهم می تواند باعث بالندگی انان در جامعه باشد.

وی اظهار کرد: نهضت ما زنده ایم احیاء هویت دینی در راستای دفاع از ارزش های اسلامی و انقلاب و فرهنگ ملی کشور در بین دختران ایران اسلامی است.

رحمانی تصریح کرد: این نهضت در مواجه با فرهنگ تهاجمی غرب در جهت ارائه الگوهای برتر و همچنین نقش تاثیر گذار زن و دختر ایرانی به عنوان امیدی برای جهان معرفی می شود که نیاز است این نهضت پیش از پیش در میان دانش آموزام ما رواج پیدا کند.

این همایش به همت بسیج دانش آموزی سپاه بوکان و آموزش و پرورش شهرستان همزمان با سراسر کشور به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در این شهرستان برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار