بسیج جامعه زنان آذربایجان غربی آذربایجان غربی بمناسبت سالروز 13 آبان بیانیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۸۹۷۸۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این بیانیه آمده است:

روز ۱۳ آبان که در تقویم ملت ایران به عنوان روز مبارزه با استکبار نام‌گذاری شده یادآور واقعه مهمی از وقايع انقلاب اسلامي است که کلید واژه مشترکشان آمریکا این ام‌الفساد قرن است.

روابط ایران و آمریکا چه قبل از انقلاب و چه بعد از انقلاب حکایت از مداخلات مخرب گسترده داشته و خصوصا بعد از انقلاب از همان روز اول، براندازی نظام جمهوری اسلامی به هر وسیله‌ای گزینه اول دولت مردان آمریکایی اعم از جمهوری خواه و یا دموکرات بوده و به کمتر از آن راضی نخواهند شد.

متاسفانه عده اي به این نغمه‌های شوم ویرانگر با خوش‌بینی گوش می‌دهند و از رهگذر همین تساهل‌ها و تغافل‌ها، هزینه‌های سیاسی، فرهنگی و حتی امنیتی برای کشور ایجاد شده تا جایی که در حادثه غمباری مثل منا قدرت واقعی و منطقه‌ای کشورمان از سوی دولت حقیری چون عربستان نادیده گرفته می‌شود تا با هشدار رهبری نظام مواجه شوند.

یا اينكه این نوع نگاه‌ها باعث شده تا برجام را راه نفوذ خود بدانند و برای آن جشن بگیرند و یا در قضیه سوریه با تبلیغات روانی شایعه کنند که ایران از مواضع منطقه‌ای خود کوتاه آمده است و عده‌ای هم به خود اجازه دهند در داخل و خارج از کم رنگی شعار «مرگ بر آمریکا »و یا آتش نزدن پرچم آمریکا صحبت کنند.

ما بسيج جامعه زنان استان با شعار هیهات مناالذله در ۱۳ آبان امسال ضمن محکوم کردن توطئه‌های استکبار جهانی، بالاخص آمریکا، اسرائیل و انگلیس و عوامل مزدورشان در داخل و خارج از کشور همراه با ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران، نقش‌آفرین این مملکت در راهپیمایی استکبارستیز ۱۳ آبان خواهيم بود.

وامسال با حجم بیشتر و فریاد رساتری شعار مرگ بر آمریکا را سر داده و بیشترین حجم پرچم آمریکا را به آتش خواهیم کشيد و هر چه فریاد داریم بر سر آمریکا می‌کشیم تا به دشمنان ثابت نماییم که ما از نسل همان‌هایی هستیم که مزدوران و مستکبران را با خواری و ذلت از این مرز و بوم بیرون راندند و هنوز هم به فرمایش رهبر عزیز انقلابمان خواب برگشتن آمریکا به این مملکت را خوابی پریشان و غیر قابل تعبیر می‌دانیم.

ما زنان استان آذربایجان غربی به نمایندگی ملت استکبارستیز ایران دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی و پیروی از امام راحل و مقام معظم رهبری را افتخار خود دانسته و همراه با ملت ایران پشت سر رهبری عزیز به ستیز خود با استکبار جهانی ادامه خواهیم داد.

ما همچنین تاکید می کنیم که در دوران پسابرجام دسیسه نفوذ در کشور برای همگان آشکار شده و دولت و مجلس باید دقت لازم را در راستای تذکرات ناصحانه و حکیمانه مقام معظم رهبری به کار گیرند.

چرا که ملت شهیدپرور ایران اسلامی به هیچ وجه حاضر نیست به بهانه توافق بر سر مسئله هسته‌ای شعار «مرگ بر آمریکا» را کنار بگذارد، شعاری که بدل به نماد جمهوری اسلامی ایران شده است و تمامی ملل مبارز «ایران اسلامی» را به عنوان الگوی مبارزه خود قرار دادند.

بسيج جامعه زنان استان آذربايجان غربي

ارسال نظرات