خبرهای داغ:
بیانیه ناحیه شوط به مناسبت 13 آبان

سیزدهم آبان یادآور عزم تاریخی ملت ایران در برابر قدرت‌های بیگانه است

سیزدهم آبان یادآور عزم تاریخی ملت ایران بر حفظ استقلال و اعتلای هویت ایرانی- اسلامی خود در برابر زیاده خواهی قدرت‌های بیگانه است.
کد خبر: ۸۵۸۹۷۸۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، ناحیه شهرستان شوط ضمن گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان و بزرگداشت یاد و خاطره امام مجاهدان حضرت روح‌ الله و با الهام از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، آحاد مردم و جوانان غیور ایران عزیز را به حضور گسترده وبه سر دادن شعار «هیهات‌من الذله»، «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» و طنین روح‌نواز «لبیک یا حسین»در این روز دعوت می‌کند.

حرکت تاریخی دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 در تقابل با رفتارهای استکبار ی آمریکایی ها ،نشانی از تداوم استقلال طلبی ملت انقلابی ایران و مرحله جدیدی از نقش آفرینی قشر دانشجو در ترسیم نقاط عطف تاریخی این مرز و بوم است

13آبان یادآور یکی دیگر از حماسه آفرینی های ملت بزرگ ایران است. در طول دو قرن اخیر این کشور همواره با دو مشکل استعمار خارجی و استبداد داخلی روبرو بوده است.

استعمار غربی همواره ایران را به عنوان یکی از مناطق استراتژیک برای گسترش غارت و چپاول خود می‌دیده است. لکن انقلاب مردم ایران خواب را از چشم استعمارگران ربوده لذا ریشه استعمار غربی در ایران برای همیشه خشکید.

13آبان از آن رو که صحنه نقش آفرینی جوانان این مرز و بوم است٫ارزشی دوچندان می یابد. جوانان موقعیت شناس ایران عزیز که اگرچه استعمار خارجی را بیرون راندند و یکی از مشکلات این کشور را مرتفع ساختند و در سالهای اخیر تلاش خود را در جهت بسط آزادی و عدالت در داخل کشور قرار دادند؛ لکن همچنان در برابر نیت های پلید خارجی نیز بیدار هستند.

ارسال نظرات