خبرهای داغ:
فرمانده پادگان آموزشی حرّ خوی گفت: عزت و سربلندی امروزه ایران اسلامی نتیجه ایستادگی و مبارزه در برابر استکبار جهانی است.
کد خبر: ۸۵۸۹۷۶۸
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۳
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار علی اصغر تبریزی اظهار داشت: مبارزه با استکبار در انقلاب اسلامی نه تنها بردوش دولت ایران بلکه بر دوش تک تک آحاد ملت ایران است چرا که فرهنگ استکبار ستیزی و میل به استقلال در دل ملت ایران زسوخ پیدا کرده است و این مبارزه تا زمانیکه امریکا و هم پیمانانش خوی استکبار ستیزی خود را کنار نگذاشته اند ادامه خواهد داشت.

وی افزود: امروزه ظلم ستیزی و عزت مداری مردم معاصر رنگ و بوی دیگری گرفته و با جنایاتی که در کشورهای سوریه، عراق، یمن، فلسطین و بحرین توسط آمریکا، صهیونیسم،آل سعود و ایادی و دست پروردگان آنان با مردم مظلوم، ستمدیده و مسلمان صورت می گیرد معلوم می شود که آمریکا و صهیونیسم در راس استکبار قرار گرفته و مظهر استکبارند و برای بشریت آفت هستند.

فرمانده پادگان آموزشی حرّ خوی عزت و سربلندی امروزه ایران اسلامی را نتیجه ایستادگی و مبارزه در برابر استکبار دانسته و اعلام داشتند روز 13 آبان روز بیعت مجدد مردم با ولایت برای نابودی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکاست و در این مسیر الهی هرکس بر آن است تا با حضور پرشور و انقلابی خویش ، دین خود را نسبت به اسلام ادا نماید و راه مبارزه با جهانخواران و مستکبرین همیشه ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات