مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران کشور:

آمریکایی ها دیگر نمی توانند با زبان قلدری با ما حرف بزنند/انقلاب تسخیر لانه جاسوسی مکمل انقلاب 22 بهمن است

کد خبر: ۸۵۸۹۷۱۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار رمضان شریف در تجمع بزرگ روز 13 آبان در سمنان با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) از سیزدهم آبان ماه به عنوان انقلاب دوم یاد کردند به برخورد آمریکایی ها در طول 36 سال گذشته با انقلاب اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: امنیت و آرامش امروز جمهوری اسلامی ایران را به برکت خون 200 هزار شهیدی دانست که به پای انقلاب و نظام ریخته شده است.
اطاعت از ولایت و مبارزه با آمریکا پیام شهداست

وی افزود: امروز ما مدیون خانواده شهدا و ایثارگران هستیم و باید پیام شهدا که همانا اطاعت از ولایت و مبارزه با آمریکا است و در همه وصیت نامه ها بر آن تأکید شده است، را جامه عمل بپوشانیم.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران کشور با اشاره به اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران آمریکایی ها به عنوان ابرقدرت نظامی، سیاسی، اقتصادی در مناطق مختلف جهان و در خاورمیانه بودند، افزود: در آن سالها آمریکایی ها در تمام شئون مملکت حکومت داشتند تا اینکه امام خمینی (ره) با درایت و تیزبینی و اتکال به خدا پنجه در پنجه دشمنان قسم خورده نظام و به برکت انسجام و پایمردی روحانیت و فرهنگ اهل بیت توانست آمریکایی ها را از ایران خارج کند و شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را در گوش جهانیان طنین انداز کند.

سردار شریف با اشاره به تلاش های دشمنان علیه گفتمان انقلاب اسلامی اظهار داشت: در طول 37 سال گذشته دشمنان از هیچ تلاشی برای توقف انقلاب و ایجاد چالش و مأیوس کردن همپمانان ایران فروگذار نکردند.

وی تصریح کرد: امروز غیرت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران به مرحله ای رسیده است که آمریکایی را که خود را تنها قدرت منطقه می دانست، اکنون در شرایطی قرار گرفته است که از حل کوچکترین مسائل منطقه عاجز است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران کشور با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی و اینکه امام با درایت حرکت دانشجویانی که لانه جاسوسی را تسخیر کردند، تأیید کردند، بیان داشت: اگر لانه جاسوسی آمریکا تسخیر نشده بود آمریکایی ها از طریق ترفندهای مختلف بر ما حاکم می شدند

انقلاب تسخیر لانه جاسوسی مکمل انقلاب 22 بهمن است

شریف با بیان اینکه انقلاب تسخیر لانه جاسوسی مکمل انقلاب 22 بهمن است، تصریح کرد: رفتار و حرکت مردم در طول سی و شش سال گذشته در راستای تثبیت اقتدار و توسعه و صدور گفتمان انقلاب اسلامی ایران بوده است.

وی با تأکید بر اینکه گول لبخندهای آمریکایی ها را نباید خورد؛ گفت: آمریکایی ها مترصد فرصتی برای توطئه چینی و دسیسه افکنی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و اینکه امروز آمریکایی ها به دنبال دست دادن با نماینده ملت شریف ایران هستند، ناشی از ذلت و زانو زدن آنها در مقابل عظمت و بزرگی این ملت است.

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران کشور با بیان اینکه تا زمانی که اسرائیل خائن در نقشه جغرافیای امت اسلامی است از شر توطئه های آنها در امان نخواهد بود، گفت: همه کسانی که در سوریه، لبنان، فلسطین، یمن و دیگر کشورها کشته می شوند با طراحی صهیونیست ها و اینکه امام راحل و رهبر معظم انقلاب موضوع مشترک مسلمانان را اسرائیل و نابودی آن از صحنه روزگار نامیدند بی جهت نیست.

همه دست و پا زدن های آمریکایی ها برای تأمین امنیت اسرائیل است

شریف با اشاره به بیداری و بصیرت امت های اسلامی افزود: همه دست و پا زدن های آمریکایی ها برای تأمین امنیت اسرائیل است و این ملت نقشه آنها را به خوبی شناخته است و به برکت رهبری مسیر آنها را تشخیص داده است و بر همین اساس است که در به زانو درآوردن رژیم منحوس اسرائیل لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.

وی با بیان اینکه باید به این فراز بلند و معنادار که روز گذشته مقام معظم رهبری در فرمایشاتشان عنوان کردند همگان توجه کنیم که فرمودند«همه فریادهای خود را بر سر آمریکای جنایتکار بکشید و از پرداختن به مسائل جزئی پرهیز کنید» افزود: ملت ما برای رهایی از چنگال آمریکایی ها شهیدان بسیاری را تقدیم نظام و انقلاب کرده است و رنجهای فراوانی را متحمل شده است.

آمریکایی ها دیگر نمی توانند با زبان قلدری با ما حرف بزنند

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران کشور با تأکید بر اینکه آمریکایی ها دیگر نمی توانند امروز با زبان قلدری و زور با ما حرف بزنند، گفت: شاهد بودیم که کشورهای 1+5 در پای میز مذاکره از موضوع عزت با نمایندگان ملت ایران حرف می زدند و این مایه افتخار برای ملتی است که توانسته بعد از 36 سال حرف و منطق و گفتمان انقلاب که منطق قرآن و رهبری نظام است را به دنیا صادر کند.

شریف با بیان اینکه امروز پاسداری از این عزت به عهده شما دانش آموزانی است که آینده سازان این مملکت هستید، گفت: ملت ایران راه خود را با درایت پشت سر ولایت ادامه خواهد داد.

وی تأکید کرد: همه هجمه دشمنان برای این است که فرهنگ دینی و اطاعت از رهبری و روحانیت را از ما بگیرد و اختلاف و تفرقه را به جامعه اسلامیمان پمپاژ کند.

دوران پسا برجام فرصتی برای برداشتن گام های مستحکم تر است

مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران کشور در ادامه دوران پسا برجام را فرصتی برای برداشتن گام های مستحکم تر عنوان کرد و افزود: قرآن کریم به ما وعده داده است و ما به عنوان مسلمان عقیده محکمی به قرآن دایم که تا زمانی که در راه تحقق فرامین پیامبر اعم تلاش می کنیم خداوند قدرت مان را چندین برابر می کند.

شریف گفت: این نظام به برکت همت، تلاش، ایثار و شهادت در راستای پیشرفت به عنوان ملتی الهام بخش برای کشورهای آزدادی خواه قدم بر می دارد و پیام استقلال و آزادی که پیام گفتمان انقلاب اسلامی است را به بشریت خسته از ظلم و ستم می رساند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار