خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: در راستای اقتصاد مقاومتی، امسال مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات صرف سرمایه‌گذاری در ایجاد 100 کارگاه کوچک زود بازده در شهرستان طبس شده است.
کد خبر: ۸۵۸۹۵۴۱
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

مهدی صادق‌احمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی اظهار داشت: به‌منظور تحقق اصول اقتصاد مقاومتی، امسال مبلغ یک میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات صرف سرمایه‌گذاری در ایجاد 100 کارگاه کوچک زود بازده در شهرستان طبس شده است.


وی ادامه داد: این کارگاه‌ها یا راه‌اندازی شده و یا در دست راه‌اندازی است که پیشرفت کارگاه‌ها توسط بسیج سازندگی طبس به‌دقت رصد می‌شود؛ راه‌اندازی کارگاه گام نخست است که نیاز به حمایت دارد تا بتواند محصول به مرحله تولید و فروش برسد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس یادآور شد: باتوجه به ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، یکی از برنامه‌هایی که در دستور کار بسیج قرار گرفته، عملیاتی کردن دستور رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی است که در اقتصاد مقاومتی دو بعد مورد توجه است، اول ترویج الگوسازی برای مصرف کالاهای ایرانی، و دوم کارهای تولیدی و ایجاد کارگاه‌های کوچک زود بازده.

وی افزود: آنچه در اقتصاد مقاومتی مهم است این است که هر خانواده ایرانی بتواند در حد امکان مواد مصرفی خود را به‌ویژه در زمینه غذایی تولید کند و مصرف هم به سمتی سوق داده شود که کالاهای داخلی مورد توجه باشد؛ افراد می‌توانند با ایجاد کارگاه‌های کوچک زود بازده محصولی را تولید کنند که به اقتصاد خانواده و جامعه کمک می‌کند.

صادق‌احمدی تصریح کرد: همان‌طور که رهبر انقلاب فرمودند، در این عرصه مردم هم باید به صحنه بیایند، هر چند که متأسفانه ضعف در عملکرد دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی وجود دارد، ولی ما به‌عنوان بسیج وظیفه داریم که هر کاری از دست‌مان برمی‌آید انجام دهیم؛ بسیج وظیفه خود می‌داند برای تبعیت از رهبری و کمک به مردم، از ظرفیت خود استفاده کرده و وارد صحنه شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها