فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: استکبار نمي‌تواند با منطق پوسيده فشار اراده ملت‌ها را سلب کند.
کد خبر: ۸۵۸۹۵۰۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، سردار محمدتقی صفری صبح امروز در حاشیه مراسم بزرگداشت 13 آبان در بوشهر ضمن گرامی‌داشت این روز ، اظهار کرد: امام خمینی(ره)، وجدان بیدار قرن و نادره مرد روزگاران بود. قائدی بی‌نظیر و قائمی بی‌بدیل بود که با قیامی الهام گرفته از رهنمودهای قائم آل محمد(ص)، زنگ‌ها و زنگارها را از چهره دل‌ها و جان‌ها باز شست و نور معرفت و بیداری را بر قلب‌ها تاباند. ستم ها را سربرید، ستم‌گران را به زوال کشاند، و پلیدی و پلشتی استکبار و استعمار را از گستره ی ایران زدود.

وی گفت: حرکت آن روز دانشجویان انقلابي پيرو خط امام از سر تکلیف محوری دانشجویان این مرز و بوم صورت گرفت تا تجدید عهدی باشد با خون‌هایی که در راه به ثمر رساندن نهال انقلاب اسلامي ريخته شد. ما امت اسلامي و دانشجویان انقلابي پيرو خط امام امروز همچون گذشته با ايماني راسخ‌تر و عزمي پولادين آماده هرگونه دفاع و جانفشاني در راه انقلاب و ارزشهاي انقلاب هستيم.

فرمانده تیپ پیاده امام صادق(ع) استان بوشهر افزود: استكبار جهاني به سركردگي شيطان بزرگ و اسرائيل جنايتكار بداند كه دوران زورگويي و چپاول و استعمار ملت ها به سر آمده و ديگر نمي‌توان با منطق پوسيده و كهنه شده فشار و ارعاب اراده ملت‌ها را سلب و بر آنها حكومت كرد، بلكه امروز ملت‌ها و عزم و اراده برخواسته از ارزش‌هاي الهي هستند كه تصميم مي گيرند و قطعا و بدون ترديد استكبار بداند كه در اين هندسه شكل گرفته هيچ جايگاه و نقشي نخواهد داشت.

صفری در پایان تاکید کرد: قدرت‌هاي زورگو و مراكز قدرت جهاني بدانند كه انقلاب اسلامي در ميدان مبارزه با استكبار و استعمار خواهيد ايستاد و براي هميشه الگو و نمونه براي امت اسلامي و مركز اميد و الهام براي امت‌هاي آزاده خواهد بود و امت حزب الله با تبعيت از ولي خود تا به ثمر رساندن انقلاب عزت مند اسلامي تا پاي جان تلاش نموده و پرچم مبارزه را به صاحب اصلي و امام و مقتداي خود حضرت وليعصر (عج) خواهد سپارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات