دبیر کمیته مشارکت های مردمی ستاد اربعین گفت: افرادی که علاقه‌مند به ارائه خدماتی از قبیل اسکان و پخت و پز به زائران مراسم اربعین هستند، می‌توانند برای عقد تفاهم‌نامه به دفاتر ستاد بازسازی عتبات مراجعه کنند.
کد خبر: ۸۵۸۹۴۹۰
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، اکبر هوشمند مشاور دبیر ستاد باز‌سازی عتبات عالیات  اظهار داشت: افرادی که علاقه‌مند به ارائه خدماتی از قبیل تغذیه، اسکان و پخت و پز به زائران مراسم اربعین 94 در کشور عراق هستند،  می توانند برای عقد تفاهم‌نامه به دفاتر ستاد بازسازی عتبات مراجعه کنند.

وی افزود: در زمینه پخت و پز افراد می‌توانند بسته به توانایی و میزان آمادگی خود برای خدمات رسانی به برپایی آشپزخانه و یا نانوایی اقدام کنند.
دبیر کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین ادامه داد: خدمت رسانی برای مراسم اربعین حسینی می‌تواند در طول مسیر پیاده‌روی و یا در یکی از شهر‌های نجف و کربلا انجام پذیرد و در این راستا از حضور تمام افراد، هیئت‌ها و سازمان‌های مردم نهاد که آمادگی لازم را داشته باشند، استقبال شده و برخی تسهیلات در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد.
وی اظهار داشت: تاکنون 50 تفاهم‌نامه میان کمیته مشارکت‌های مردمی ستاد اربعین ما هیأت‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در جهت ارائه خدمات تغذیه بسته شده است.
هوشمند در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به ارائه کمک‌های نقدی می‌توانند علاوه بر حساب ویژه 1040 بانک ملی کمک‌های خود را به حساب 1040 بانک ملت نیز واریز کنند.
ارسال نظرات