کانون بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه حضرت جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان به مناسبت 13 آبان بیانیه ای را صادر کرد
کد خبر: ۸۵۸۹۴۷۶
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در دشتستان، در این بیانیه آمده است:

لن یجعل الله للکافرین علی المومنین سبیلا (قرآن کریم سوره نساء آیه 141 )

خداوند هرگز اراده نکرده که کفار برمومنین استیلا و برتری داشته باشند.

عزت و اقتدار متعلق به جامعه اسلامی و مردان و زنان مسلمان ، قهرمان و سلحشوری است که با تمام وجود در صحنه مبارزه و کارزار با دشمنان دین خدا هستند. بر اساس دستور قرآن و آموزه های دینی ،کفار ،مشرکین ، ملحدین و منافقین از خدا بی خبر و در یک کلمه استکبار جهانی حق ندارد در سرنوشت مسلمانان عالم دخالت کند و تصرفی نماید. خداوند تا ابد و برای همیشه این سلطه ظالمانه استکبار بر جامعه دینی و اسلامی را سلب و ممنوع کرده است . هیچ مسلمان آزاده ای بر اساس عمل به تکلیف و حفاظت از ارزش های دینی حق ندارد زیر سلطه و چکمه سیاه تبهکاران عالم تن به ذلت و خواری بدهد.

در یک بیان نورانی و انقلابی ، حضرت امام خامنه ای عزیز فرموده اند : آمریکا مصداق اتم استکبار جهانی است. سیزدهم آبان ماه هر سال یادآور چند حادثه تلخ و ناگوار تاریخی است که برای همیشه ذائقه مردم ایران اسلامی را دردمند و قلب جهان اسلام را جریحه دار کرده است .تحققا عامل اصلی این فتنه و فساد استکبار جهانی و در راس آن رژیم سفاک و خونخوار آمریکا می باشد . بخاطر سه واقعه مهم : 1- تبعید حضرت امام خمینی (ره) 2-کشتار دانش آموزان مظلوم –تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ، با تصویب مجلس شورای اسلامی این روز بعنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است . 13آبان روز سرنوشت سازی است که قاطبه امت اسلامی باید موضع قاطع و خشم انقلابی خود را در مقابل یاوه گویی های استکبار جهانی به منصه ظهور و بروز برساند. و امسال با فریاد های مرگ بر آمریکا ،مرگ بر انگلیس و مرگ بر اسرائیل و مرگ بر منافق و مرگ بر آل سعود خبیث گوش فلک را کر کنند.

باید همه با فریاد های رسا اعلام کنیم : ای آمریکای جنایتکار از دست ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر . مرفهین بی درد ، خواص بی بصیرت ، سهل اندیشان بی غیرت در داخل و خارج از کشور بدانند این ملت قهرمان خط مشی سیاسی خود را فقط از ولی فقیه حکیم و فرزانه زمان حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی )می گیرد و لاغیر.کسانی که دنبال و پیگیر ارتباط و مذاکره و مجوز نفوذ آمریکا به داخل کشور هستند بدانند ، این ملت غیور و سلحشور با قوت و بصیرت در مصاف با شیطان بزرگ کمر همت بسته ، تنفر و بیزاری خود را همواره اعلام نموده و معتقد است راه نفوذ شیطان بزرگ در ایران اسلامی خوابی است که به اراده الهی هرگز تفسیر و تعبیر نخواهد شد .

ما پیشکسوتان جهاد و شهادت ، پشتیبانی و حمایت قاطع خود را از نظام اسلامی و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اعلام می داریم و وفاداری خود را به بزرگترین ودیعه الهی و در کنار ملت قهرمان ایران اسلامی بر خود فرض دانسته و تا پای جان از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد .

ما زنده به آنیم که آرام نگیریم موجیم که آسودگی ما عدم ماست

مرگ بر آمریکا مرگ بر انگلیس مرگ بر اسرائیل

ارسال نظرات
پر بیننده ها