مسیر تعیین شده راهپیمائی یوم الله ۱۳ آبان در خدابنده:
مسیر راهپیمایی در مرکز شهرستان خدابنده، شهر قیدار از ساعت ۱۰صبح از میدان شهدا به سمت میدان معلم می باشد.
کد خبر: ۸۵۸۹۴۵۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان خدابنده گفت: ۱۳ آبان‌ماه یکی از روزهای تاریخی برای ملت ایران است.

علی اکبر بیگدلو با اشاره به اینکه این روز تقویم کشور به عنوان روز جهانی مبارزه با استکبار نامگذاری شده است، افزود: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در ۱۳ آبان ۱۳۴۳، شهادت دانش‌آموزان به دست رژیم منحوس پهلوی و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان ۱۳۵۸ به دست دانشجویان خط امام سه واقعه مهمی هستند که در ۱۳ آبان رخ داده است.

وی اضافه کرد: آمریکا پس از توافق هسته‌ای نیز تهدیداتی داشته است که همین امر اهمیت حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان را بیشتر می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خدابنده اضافه کرد: امسال نیز همچون سنوات گذشته شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل در همه کشور طنین‌انداز خواهد شد.

بیگدلو با اشاره به اینکه در این روز بزرگ و تاریخی مردم ولایتمدار و شهید پرور پایتخت شور و شعور حسینی با حضور راهپیمایی یک بار دیگر همدلی و همزبانی خود را به جهانیان نشان می‌دهند، اضافه کرد: امسال مسیر راهپیمایی در مرکز شهرستان خدابنده،شهر قیدار از ساعت ۱۰صبح از میدان شهدا به سمت میدان معلم خواهد بود.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده برای اجرا در روز راهپیمایی تصریح کرد: اجرای سرود۳۰۰نفری دانش آموزان مدرسه پسرانه اشراق، قرائت بیانیه‌و همچنین سخنرانی حجت الاسلام طالبی،امام جمعه شهر قیدار در میدان معلم این شهر و به آتش کشیدن پرچم ها و آدمک های ایادی استکباری از جمله برنامه‌هایی است که در این روز اجرایی خواهد شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان خدابنده در ادامه با دعوت از مردم برای حضور باشکوه در این مراسم اضافه کرد: حضور باشکوه مردم همدلی و همکاری ملت ایران را به جهانیان نشان خواهد داد.

بیگدلو با اشاره به اینکه نهضت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ما برگرفته از عاشورا است، اضافه کرد: روز ۱۳ آبان به نام روز دانش‌آموز نامگذاری شده ولی همه اقشار باید در این زمینه همکاری داشته باشند، چرا که در این روز اتفاق تاریخی رخ داده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خدابنده با اشاره به تلاش دشمنان برای پیدا کردن راهکاری به منظور نفوذ به کشور افزود: در این شرایط حضور با بصیرت، آگاهانه و مقتدرانه مردم ایران در صحنه حمایت و پشتیبانی نظام مقدس جمهوری اسلامی نیاز و وظیفه امروز همه ملت ایران است.

ارسال نظرات