خبرهای داغ:
بیانیه بسیج سازمان‌ها ودستگاه‌های اجرایی استان همدان؛
در بیانیه بسیج سازمان‌ها ودستگاه‌های اجرایی استان همدان آمده است: یوم الله 13آبان یادآور شعار جاودانه مرگ بر آمریکا و حماسه ملتی غیور است که از خداوندگار عشق، حسین بن علی (ع) آموخته هیچ‌گاه در برابر ظلم و استکبار سرفرود نیاورد.
کد خبر: ۸۵۸۹۴۳۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، بسیج سازمان‌ها ودستگاه‌های اجرایی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به مناسبت یوم الله 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«حتی اگردرتمام آمریکا مسجد بسازند و دربالای گلدسته ها شعارالله اکبرقرار بدهند، هیچ وقت شعار مرگ برآمریکا را فراموش نکنید چون آمریکا شیطان بزرگ است .» امام خمینی (ره)

یوم الله 13آبان یادآور تسخیرهوشمندانه وشجاعانه لانه جاسوسی شیطان بزرگ و یادآور شعار جاودانه مرگ بر آمریکاست. یادآور حماسه ملتی غیورکه از خداوندگار عشق، حسین بن علی (ع) آموخته است که هیچ‌گاه در برابر ظلم و استکبار سرفرود نیاورد و عزت و سربلندی خویش را حتی با بذل جان پاسداری نماید.

13 آبان امسال در حالی از راه می‌رسد که جای جای جهان در آتش فتنه شیطان بزرگ می‌سوزد. درسایه سکوت مرگبار و حمایت‌های همه جانبه مدعیان دروغین حقوق بشربه سرکردگی آمریکای جنایتکار، مظلومین فلسطین زیر چکمه قابیلیان اسرائیلی لگد مال و زنان وکودکان بی دفاع یمن با سلاح های مخرب مستکبران عالم و با نوکری آل سعود خبیث به خاک وخون کشیده می‌شوند.

تروریست‌های تکفیری ساخته دستان فتنه‌گر آمریکا و متحدانش در سوریه، عراق و سایر بلاد مسلمین فاجعه می‌آفرینند.

هدف شیطان بزرگ از همه این جنایات، حفظ امنیت برای صهیونیست های غاصب و تسلط بر بلاد مسلمین است. واینک ملت رشید ایران علیرغم تمام کار شکنی‌ها، شیطنت‌ها و فتنه‌انگیزی‌های آمریکا و دیگر طاغوت‌های زمان، با عنایات خدوند متعال و رهبری ولی امرمسلمین، حضرت امام خامنه‌ای و مقاومت بی‌نظیر خود توانسته است قلل پیشرفت و سعادت را یکی پس از دیگری فتح و بر مواضع به حق خویش ثابت قدم بماند.

بسیج سازمانها ودستگاه‌های اجرایی استان همگام با سایراقشارحزب الله ضمن اعلام برائت از شیطان بزرگ، آمریکا و نوکرانشان درمنطقه به خصوص دولت وهابی آل سعود که با فاجعه تلخ منا، صفحه سیاه دیگری بر فجایع خویش افزوده است از دولتمردان و سایر قوا می خواهد دردوران پسا فرجام با اجرای فرامین حضرت امام خامنه ای، ضمن دفاع از حقوق مسلم این ملت شهید پرور، با دقت و درایت راه‌های نفوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی اجانب به خصوص آمریکای متجاوز را بر این سرزمین دلاورخیز و حسینی برای همیشه ببندد.

«ان تنصرو الله ینصرکم ویثبت اقدامکم»

13 آبان 1394

انتهای پیام/

ارسال نظرات